اولین ویدیو از سحر قریشی تو مسابقه بدنسازی زنان؛ دیار عربا بازو رو ساخید غول!

سحر قریشی بازیگر پر حرف و حدیثی که این روزا تو دیار عربا به سر میبره، حسابی خودشو گرفته به ورزش کردن و قراره که تو مسابقات بدنسازی شرکت کنه!

شایانیوز- سحر قریشی بازیگر سابق ایرانی که این روزا تو یه خاک و دیار دیگه ای به سر میبره. البته که لفظ سابق رو هم میشه گفت و هم نگفت چرا که خانوم بازیگر جنجالیه ما هنوز بعد از گذروندن کلی پَستی بلندی، کشف حجاب نکرده و حواسش شیش دونگ هست که چیکار کنه و چیکار نکنه که بتونه برگرده و همه پل های پست سرش خراب نشده باشه. اما از طرفی هم سحر قرشی با وجود گذروندن چند ماه با تتلو بودن و داشتن یه عااالم تتو بر روی بدنش اونم به صورت تابلووو، خیلیا رو بر این شک و شبه برد که سحر قریشی دیگه نمیتونه برگرده و اگر هم یک درصد بیاد ایران نمیتونه بازیگری کنه! 

اولاین ویدیو از سحر قریشی تو مسابقه بدنسازی زنان؛ تو دیار عربا هیکلو ساخیده

البته که حدسیات زیادی وجود داره و یکسری از کاربران همیشه در صحنه تو اینستاگرام هستند که اصلا سرشون درد میکنه واسه حاشیه سازی، مخصوصا اینکه سلطاااان حواشی نامنظم و داغون هم که باشید دیگه بدتررر! سحر قریشی میدونید که بعد از رفتنش چند ماهی ترکیه به سر برد و حسااابی روزه سکوت گرفته بود اما به محض جدایی از تتل خان زبونش باز شد و خانم خانوما رو دائم یا در حال صحبت میدیدیم و یا پیش دوستان در حال عشق و حال! اما مورد دیگه ای که خیلی از سحر خانوم دیده میشه تو این روزا، ورزش کردن ایشونه که یه جور سفت و سخت داره اونور بدنو میسازه که گویی دو ماه دیگه مسابقه هرکولای جهان قراره شرکت کنه.

خوشگذرانی+سحر+قریشی+در+دبی

وقتی سحر قرشیی تو مسابقات جهانی بدنسازی میخواد بترکونه!

سحر قریشی البته تو ایرانم که بود خیلی اهل بدنسازی و این حرفا بود. ناگفته نمونه که کلا بازیگرا تو چند سال اخیر به شدت سعی دارند تا از همدیگه کم نیارن و هر طور که شده دو چیز رو حفظ کنند! یک اینکه گربه داشته باشن که خیلی با کلاس میشی و دیگری ورزش کردنه و در نهایت هم انتشار عکس و فیلم از خودت تو باشگاه!

سحر قریشی نیز این چنین است اما اینبار بعد از اینکه کلیییی از خودش موراد مختلفی در این رابطه منتشر کرد، سوال و جواب هایی داشت که در نوع خود جالب بودند. در ادامه مشاهده می کنید که از سحر قرشیی میپرسن تو مسابقات بدنسازی زنان شرکت نمیکین؟ و اما جواب سحر خانومِ زیرک ما ….

911_fa_2_thumb_600x0

سحر قریشی با این حرکت نشون داد پیش تتلو هیچی نیست؟!

سحر قریشی بعد از جداییش با تتلو هرچه که با آقای رپر عکس و فیلم داشت رو پاکید و تو اینستاگرام فعالیت نه چندان زیاد خودش رو ادامه داد. اما موضوع دیگه اینه که سحر قریشی وقتی در کنار تتلو بود برای اولین بار صفحه یوتیوب خود را باز کرد و کم و بیش اکتیو شد. اما انگاری حالا که به کلی از زیر چتر تتلو دراومده صفحه ای باز کرده تا فعالیت دلاریش رو شروع که خب شاید فکر کنید بی تاثیره یا دیر به مراد دلش میرسه اما بهتره بگیم سحر خانوم تا به همین الان تنها با چند ویدیو و عکسی که آپلود کرده به بیش از ۶۰۰ سابسکرایب رسیده. البته که این تعداد برای اینه که صفحه خانوم خانوما هنوز خیلیییی نوپاعه و خیلی خیلی تازه بازش کرده! اما جالبه بدونید که صفحه قبلیه سحر خانوم که تتلو واسش باز کرده بود بیش از ۹۸ هزار مشترک داشت که خب نشون میده تتلو چقدررر تاثیر گذار تر از سحر بانو بوده و هست!

عکس+بازیگران

سحر قریشی رفت واسه راند شونصدم شوهر کردن؟! تتلو بازیگره یا سحر؟

سحر قریشی و تتلو مدتی از زوج های عجیب ایرانی بودند اما حالا این دو چهره از هم جدا شدن که خب دیگه همه میدونن همممه! ولی این وسط مسطا اگه فکر میکنید که سحر و تتلو بیکار نشستن و با موضوعات دیگه فعلا حاشیه سازی ندارن، سختتت در اشتباهید چرا که خب تا به اینجای کار از سحر خانوم گفتیم تو چه شرایطی هستش و از طرفی هم تتلو با برنامه ریزی و سناریو های جدیدش به شدت مورد توجه قرار گرفته که خب حالا جدا از اینکه ایسگا مخاطبش رو میگیره، واقعا جالبه که چطور این داستای عجیب رو میسازه و مدتی هم درست به مانند یک بازیگر اون داستان رو بازی میکنه و براشون کلی دیالوگ و اطوار داره. مثلا بعد از سحر تتل خان یه صدباری عاشق شد و فارق شد و حتی بچه دار هم شد!!

amir+tatallo

سحر قریشی در امارات تصاویر جدید از خود منتشر کرده که خب یکی از این تصاویر که از طریق فن پیجاش پخش شد حالتی از خانوم بازیگر بود که در مسجد امارات حضور داشت. همین لوکیشن و استایل سحر باعث شد تا خیلی از کاربران بگن سحر قریشی برای ازدواج چندمش مرد عرب رو انتخاب کرده و رفته برای عقد! اما ظاهرا اینجوری نبوده و این عکس سحر خانوم بازنشر یه عکس قدیمی بوده که جالبته چندان هم از ایشون بعید نیست برای بار چندم به سرعت ازدواج کنن!

unknown_25025607_1793610914269680_2092055724950552576_n

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *