رونالدو اورجینال بعد کلی زناشویی و وازکتومی عاشق یه زیبارو شده؛ خانوم تاجره و پولدار!

رونالدو نازاریو یا همان رونالدوی اورجینال بعد از سه بار ازدواج رسمی و البته یک رابطه نامشروع جنجالی دباره با یه خانوم زیبا ازدواج کرد

شایانیوز- رونالدو نازاریو این روزها ۴۶ ساله شده و ۱۲-۱۰ سالی می شود که دیگر کفش هایش را آویخته و از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. او البته همچنان به عنوان یک چهره محبوب و ذی نفوذ در محافل ورزشی حضور دارد و عکس هایش در حواشی جام جهانی ۲۰۲۲  قطر نشان از این حضور پررنگ و البته محبوبیت فراوانش بین اهالی فوتبال دارد.

رونالدو اورجینال هم مثل رونالدوی پرتغالی از یک جهت مشترک این روزها اسمش بر سر زبان ها افتاده و دوباره شبکه های اجتماعی از او می گویند و عکسش را منتشر می کنند دلیل این امر هم ادواج آقای فوتبالیست برای بار چهارمه!

رونالدو نازاریو ۴۶ ساله که اکنون رئیس تیم وایادولید است با یک خانوم مدل ۳۳ ساله به اسم سلینا لاکس ازدواج کرد. خبر این ازدواج توسط خود عروس خانوم به رسانه ها درز پیدا کرد. سلینا با نشان دادن حلقه ازدواجش به طرفدارانش در شبکه های اجتماعی اعلام کرد و نوشت: «بله، قبول می کنم» و در ادامه با اشاره به رونالدو برزیلی نوشت «برای همیشه دوستت دارم».

00-51

وقتی زنِ سابق رونالدو دوباره عاشق شدنش رو تبریک می گه!

یکی از اولین افرادی که به این زوج تبریک گفت، همسر اول رونالدو، مایلین دومینگس بود. مایلین نوشت: «برای شما خوشحالم. خدا به همراهتان باشد و برای همیشه از شما محافظت کند. زنده باد عشق.»

رونالدو که فرزند اولش از مایلین ۲۲ سال سن دارد و یک دی‌جی است، سال ۱۹۹۹ با این رونالدو، ازدواج کرد و ۴ سال بعد از او جدا شد.

ezgif.com-gif-maker (4)

رونالدو و مایلین با وجود اینکه مدت زیادی است از هم جدا شدند اما همواره از یکدیگر با احترام یاد می کنند و حتی در بسیاری از مراسم ها و جشن هایی که پسرشان برگزار می کند این دونفر در کنار هم حاضر می شوند. در واقع آن ها بر اهمیت احترام به یکدیگر برای رفاه پسرشان تأکید دارند.

وقتی خیانت رونالدو قبل از ازدواج با همسر دومش لو میره!

رونالدو دو سال بعد از جدایی با دانیلا چیچارلی آشنا شد و قرار بود مراسم ازدواج‌شان ماه فوریه سال ۲۰۰۵ در فرانسه برگزار شود، اما از آنجایی که هیچ‌یک از آنها هنوز به صورت رسمی از همسران سابق‌شان جدا نشده بودند، ازدواج سر نگرفت و رابطه آنها هم سه ماه بعد خاتمه یافت. دانیلا بعداً ادعا کرد که به دلیل خیانت رونالدو به رابطه با او، پایان داده است.

cicarelli-ronaldo-festa-1120-1400x800

رونالدو سپس با ماریا بئاتریز آشنا شد و با او ازدواج کرد که حاصل آن زندگی ۷ ساله، دو فرزند دختر به نام‌های ماریا سوفیای ۱۴ ساله و ماریا آلیس ۱۲ ساله بود.

 رونالدو و فرزند نامشروع و البته وازکتومی آقای فوتبالیست!

رونالدو یک فرزند پسر دیگر به نام الکساندر از میشل اومزو، مدل و بدنساز برزیلی نیز دارد. این ملی پوش سابق برزیلی، در جریان دادگاهی ۵ ساله و با تست DNA، تایید کرد که پدر الکساندر است، که اکنون ۱۶ سال دارد. او پس از این ماجرا در سال ۲۰۱۰، وازکتومی کرده است.

رونالدو و میشل گویا پس از ملاقات در جریان تور پیش فصل رئال مادرید در ژاپن در سال ۲۰۰۴، زمانی که میشل، به عنوان پیشخدمت کار می کرد صاحب پسری به نام الکساندر روبرت شده بودند.

051119SMcC0014

البته اظهارنظرهای عجیب خانوم میشل همواره سوژه جذابی برای رسانه ها و شبکه های اجتماعی است مثلاً به تازگی میشل گفته که به دلیل استفاده از درمان های هورمونی، میل جنسی او افزایش یافته است اما برای مدت طولانی تنها بوده است. اما حالا به دنبال مردی با اهداف و ایمان مشابه خودش هست.

چند سال بعداز ماجرای رونالدو و میشل آقای فوتبالیست اعلام کرد که پس از پدر چهار فرزند شدن، تحت عمل وازکتومی قرار گرفته است. البته رونالدو بعداً ادعا کرد که اسپرم منجمد شده دارد و به شوخی گفت که هنوز برای ساختن یک تیم فوتبال کافی است.

وقتی رونالدو با خانوم جدیدش همه رو فریب دادن!

رونالدو، در ۷ سال گذشته با سلینا لاکس که علاوه بر مدل بودن، یک تاجر موفق نیز هست، رابطه عاشقانه داشته است. در مارس ۲۰۲۲، سلینا دنیا را فریب داد و همه فکر کردند که او، فرزند پنجم شوهر آینده‌اش را باردار است.

12-35-768x552

این مدل با انتشار عکسی سلفی با لباس صورتی به تن و دستش که روی شکمش را نشان می داد نوشت: «مرحله جدیدی از زندگی من شروع می‌شود که مسئولیت بزرگی برای من دارد.»

او متعاقباً فاش کرد که بچه جدیدش در واقع عطری است که او به عنوان یکی از محصولات زیبایی خودش، عرضه می کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714399961 2017107

مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟

در این پست مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟ را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *