این پنج سایت زندگیت رو دگرگون میکنه؛ سطح زبانت رو بفهم و عکس های خفن بساز+ لینک سایت

در این مطلب مفید به شما پنج سایت کاربردی معرفی می کنیم که قطعا در خیلی از کارها میتونه به شما خیلی کمک کنه و کارتون رو راه بندازه.

شایانیوزامروزه دنیای اینترنت به قدری گسترده شده است که ما با هر جست و جو در این بستر به هزاران مطلب متنوع و گاهی ناکارآمد برمی‌خوریم. اگر دنبال مطلبی باشید و یا اینکه بخواهید سایتی را پیدا کنید تا مشکل خودتان را حل کنید گزینه های زیادی پیش روی شما قرار می گیره که ممکن است در نگاه اول حسابی برای شما کاربردی به نظر بیاید، اما وقتی که وارد سایت می شوید با تبلیغات گوناگون، ارائه خدمات ناقص، پولی بودن خدمات و…. مشکلات دیگر مواجه خواهید شد. در این سری از مطالب ما به شما سایت های کاربردی را معرفی می کنیم که بدون شکل حلال مشکلات شما هستند.

۱- ۱۲۳app

تا حالا شده زمان کار بخوای یه ویدیو رو ادیت کنی، سایزش رو عوض کنی، از صفحه فیلم بگیری، لوگو عکس رو حذف کنی، فایل رو تبدیل کنی و صد ها کار دیگه؟! این سایت ۱۲۳app همه این قابلیت ها رو رایگان در اختیارت میذاره. افزونه هم داره و میتونی به راحتی اون رو به مرورگر اضافه کنی.

یکی از بهترین سایت ها در زمینه ادیت عکس، ویدیو، متن، حذف کردن لوگو، تدوین ویدیوها، تبدیل انواع فرمت ها به فرمت دیگر همین سایت به حساب میاد. یکی  دیگه از مزایای جذاب این سایت رایگان بودن همه ی این امکانات کار راه بنداز است.

qwdqwdqdqdq

۲- lexica.art

این روزها حسابی همه سرگرم هوش مصنوعی هستند و می خواهند کارهاشون رو به این پدیده جدید و خفن بسپارند. سایت lexica.art یکی از بدردبخورترین سایت ها در زمینه هوش مصنوعی به حساب میاد. شما در این سایت می توانید متن بدهید و عکس مربوط به آن را تحویل بگیرید. قطعا وارد این سایت شوید حالا حالا از آن خارج نخواهید شد!

lexica-meta

۳- science Open

عاشقان علم، درس و تحقیق سایت مورد علاقه شما رو پیدا کردیم! scienceOpen دسترسی به میلیون ها مقاله علمی و به روز آن هم به صورت رایگان. از ویژگی های جالب این سایت میشه به دسترسی به اطلاعات مقالات در حال چاپ و دسترسی به اطلاعات مقالات مربوط به شماره های قدیمی مجلات اشاره کرد.

open-science

۴- preply

بیشتر ما به دنبال تقویت زبان انگلیسی هستیم و هر ساله شاید مبلغی را هم برای آن هزینه کنیم. یکی از مهمترین پیش نیاز های شروع خواندن زبان تعیین سطح هست. اینکه ما بدانیم چقدر انگلیسی بلد هستیم و از کجا باید یادگیری زبان رو آغاز کنیم. در سایت preply شما می توانید به صورت رایگان تست هایی را انجام دهید تا سطح زبان خود را متوجه شوید.

preply_Logo

۵- speechtexter

خیلی از ما با صحبت کردن و فرستادن وویس راحت تر هستیم. نوشتن و تایپ کردن برایمان سخت و نفسگیر هست. در سایت speechtexter شما می تواند صدای خودتان را به متن تبدیل کنید. این سایت یکی از بهترین ها در این زمینه است. پشتیبانی از زبان فارسی ویژگی بسیار جالب این سایت به شمار می رود.

og_speechtexter

حتما به این سایت ها سر بزنید چون پشیمون نخواهید شد و کارهاتون رو سریع تر هم انجام خواهید داد! منتظر نظرات شما هم هستیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2003949

روز معلم ۱۴۰۳ چه روزی و چند شنبه است + تاریخ، متن و عکس

در این پست روز معلم ۱۴۰۳ چه روزی و چند شنبه است + تاریخ، متن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *