میخوای خاص و شیک پوش باشی بزن تو کار این گردنبند ها؛ با این آویز ها الماس محفل میشی

طلا یکی از باارزش ترین و محبوب ترین زیورآلات محسوب می شود، گردنبندهای طلا هم جزء جذاب ترین زیورآلات مورد استفاده خانم ها می باشد.

شایانیوز- طلا یکی از پر باارزش ترین و محبوب ترین نوع زیورآلات محسوب می شود، همچنین گردنبندهای طلا نیز یکی از جذاب ترین زیورآلات مورد استفاده خانم ها می باشند به طوری که در گنجینه های یافت شده توسط باستان شناسان، همیشه گردنبندهای طلا بخش بزرگی از آن گنج ها را تشکیل می دهند. بررسی بهترین مدل‌های گردنبند طلا شیک اهمیت دارد چرا که اکسسوری‌ها از مهم‌ترین آیتم‌ها برای افزایش زیبایی و جذابیت هرفردی به شمار می‌روند. در واقع، اکسسوری کامل ‌کننده استایل فرد است و استفاده از آن برای خوش ‌پوشی حائز اهمیت است پس اگر می‌خواهید روی جواهراتی با ارزش سرمایه‌گذاری کنید یا هدیه بدهید، با یک گردنبند شروع کنید شایانیوز بهترین گردنبندهای زنانه را که در همه موقعیت ها میتوانید استفاده کنید را گردآوری کرده است.

گردنبند اسانس زندگی

 این جوهر خیره‌کننده گردنبند زندگی نام دارد. یک طرح ساده دارد که دارای یک حلقه نقره ای با کریستال نیم دایره ای آبی رنگ در داخل آن است. نیم دایره کریستالی نمایشی از آب یعنی جوهر زندگی است. آب یکی از محبوب ترین نمادهای زندگی و نمادی از وضوح، تغذیه و شفا است. میتوتنید از این گردبند  در استایل‌های غیررسمی استفاده کنید و ظاهر منحصربه‌فرد به استایل های کلاسیک میدهد.

اسانس زندگی

گردنبند آفتابگردان

 گردنبند آفتابگردانیکی از جذاب ترین طرح های این لیست است. این یک زنجیر نقره ای عیار با یک گل آفتابگردان با یک کریستال مرکزی و گلبرگ های گل طلایی دارد. در بسیاری از فرهنگ ها اعتقاد بر این است که آفتابگردان نشان دهنده شادی، طول عمر و آرامش است. آنها همچنین گاهی اوقات نماد تابستان یا خود خورشید در نظر گرفته می شوند. این بهترین گردنبند روزمره برای در آغوش گرفتن انرژی مثبت در زندگی شماست.

افتاب گردون

گردنبند زنجیر طناب

زنجیر طناب یکی از محبوب ترین مدل های گردنبند در جهان است. به راحتی با همه چیز ست می شود و نگهداری اش آسان، بنابراین می توانید بدون تردید آن را با لباس های غیر رسمی و رسمی به راحتی بپوشید. اگر برای پوشیدن روزانه به گردنبند نیاز دارید، هیچ جایگزینی بهتر از گردنبند زنجیر طناب طلا وجود ندارد.

گردنبند

گردنبند مهتابی سفید

این گردنبند زیبا، حس طبیعت را به جواهرات روزمره می دهد. اندازه مهره ۸ میلی متر است و خود گردنبند از نقره خالص ساخته شده است. سنگ ماه سفید به دلیل ظاهر ماه مانند آن اغلب به عنوان “سنگ قدم های جدید” ذکر می شود. همچنین نماد تعادل، فراوانی، شکوفایی و بلوغ عاطفی است. انواع مشابه این گردنبند با آکوامارین آبی، مهتاب خاکستری، سنگ ماه نارنجی، کوارتز توت فرنگی، آمتیست، گارنت، مالاکیت، لاجورد، چشم ببر، عقیق قرمز و عقیق سیاه موجود است.

ماه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1980900

دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم ( دانلود قسمت ۸ افعی تهران ) حجم رایگان

در این پست دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم ( دانلود قسمت ۸ افعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *