بازی با انگلیس ساپینتو را به دردسر انداخت!

سیدحسین حسینی خلاف تصوری که داشت در بازی با انگلیس به میدان رفت و به نظر می‌رسد سخت‌ترین دیدار عمرش را پشت سر گذاشت.

مصدومیت علیرضا بیرانوند در همان دقایق ابتدایی بازی به معنی این بود که سیدحسین حسینی باید در سخت ترین و مهمترین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی در درون دروازه قرار گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ همه چیز تا دقیقه ۳۵ خوب پیش رفت اما از این دقیقه تا دقیقه ۹۰ شش بار دروازه کاپیتان استقلال باز شد تا سنگین‌ترین شکست تیم ملی فوتبال ایران در ادوار حضور در جام جهانی رقم بخورد.

در برخی از صحنه‌های گل کاری از دست سیدحسین حسینی ساخته نبود و او نتوانست با سیوهای فوق‌العاده مانع از فروپاشی دروازه تیم ملی شود. بدون شک این بازی و این شکست تا مدت ها در ذهن ملی‌پوشان باقی خواهد ماند و از همه سخت‌تر برای دروازه‌بان و کاپیتان استقلال است. حالا ریکاردو ساپینتو و بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال در بازگشت تیم ملی از دوحه کار سختی پیش رو دارند به خصوص که بعد از تعطیلات تیم استقلال باید در یک بازی مهم به مصاف پرسپولیس برود. شاید آزاردهنده‌ترین تصویر برای سیدحسین حسینی هنگامی بود که با مصدومیت علیرضا بیرانوند، کارلوس کی‌روش دو دستی بر سر خود زد، برخی دیگر هم معتقدند اگر علیرضا بیرانوند مصدوم نمی‌شد، تیم ملی دست کم با این نتیجه زمین بازی را ترک نمی‌کرد.

شکست ۶ بر ۲ تیم ملی برابر انگلیس نتیجه‌ای بود که بدبین‌ترین طرفدار تیم ملی فوتبال ایران هم تصور آن را نمی‌کرد. اما فوتبال است و هزار و یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی و بدون شک یکی از جذابیت های فوتبال همین است. این نتیجه در تاریخ فوتبال جهان و ایران ثبت شد و قابل تغییر نیست و البته تاثیرات روحی و روانی آن تا مدت ها بر سر فوتبال ایران و ملی پوشان سایه خواهد افکند. آنچه که مسلم است، تلاش و کسب نتیجه در آینده می‌تواند موجب تغییر وضعیت شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714553795 2016482

پیام تشکر بابت تبریک روز معلم

در این پست پیام تشکر بابت تبریک روز معلم را در اختیارتان قرار داده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *