بیرانوند با محافظ برمی‌گردد؟

اخرین اخبار دریافتی حاکی از آن است که بیرانوند جز شکستگی بینی و خونریزی ناشی از آن مشکل دیگری ندارد.

شایعات در مورد بیرانوند زیاد است. تمام خبرهای ارسال شده نشان از غیبت بیرو در بازی های باقی مانده دارد و تیترها به سمت و سوی پایان جام جهانی برای بیرانوند است. اما نباید از این واقعیت گذشت که تلاش کادر پزشکی در لحظآت ابتدایی مصدومیت بیرو برای بند آوردن خونریزی جواب نداد و به همین دلیل او تعویض شد. حالا امیدواری هایی وجود دارد که او به بازی بعدی برسد و این بستگی به روند درمان هم دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این ارتباط خبرهای موثق دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد خبر قطعی بودن غیبت بیرانوند در دو بازی پیش رو هنوز تایید نشده و حتی کی روش نیز تاکید کرده وضعیت او نامشخص است. داستان از این قرار است که بیرانوند فعلا وضعیت بهتری دارد و شرایط او حاد نیست. خوشبختانه تمام علائم مربوط به ضربه مغزی هم بر اساس عکسبرداری ها در بیمارستان منفی بوده است. بیرانوند دیشب مرخص شد و امروز شرایط بهتری دارد.

به احتمال فراوان تنها راهکار کادر پزشکی برای بازگشت بیرانوند به دروازه استفاده از محافظ بینی خواهد بود. امروز وضعیت بررسی و امکان استفاده از محافظ بینی امتحان خواهد شد. اگر امکان استفاده از محافظ وجود داشته باشد بیرانوند بازی خواهد کرد. پس باید امیدوار بود و اخبار قطعی غیبت بیرانوند را نباید جدی گرفت.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1716301774 1901003

دانلود مداحی خبر چه سنگینه + متن نوحه شهادت

در این پست دانلود مداحی خبر چه سنگینه + متن نوحه شهادت را در اختیارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *