برد ارزشمند حسین وفایی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ سالیوان حریف بعدی!

حسین وفایی به جمع ۱۶ نفر برتر اسنوکر قهرمانی جهان راه یافت.

مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان (Cazoo) ۲۰۲۳ از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه آغاز شد و تا یکشنبه ۱۰ اردیبهشت۱۴۰۲ در سالن کروسیبل به طول خواهد انجامید. حسین وفایی نماینده خوب اسنوکر کشورمان در این دوره از مسابقات به مصاف دینگ جونهوی رفت که موفق شد در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۶ حریف چینی را شکست دهد و راهی دور بعدی مسابقات شود. این نخستین پیروزی ورزشکاران اسنوکر کشورمان در سالن کروسیبل و مسابقات قهرمانی جهان می باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین؛ حسین وفایی با این پیروزی با مدافع عنوان قهرمانی رونی اسالیوان انگلیسی رو به رو می شود. این دیدار جمعه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار می گردد.

سالیوان نیز با برتری ۱۰ بر ۷ پنگ جونژو دیگر نماینده چین را شکست داده بود.

حسین وفایی در فریم دهم بریک ۱۱۷ و در فریم یازدهم بریک ۱۲۲ را به ثبت رساند که بیانگر آمادگی وفایی برای برتری در این دیدار بود.

گفتنی است وفایی و دینگ پیش از این دو بار با یکدیگر رو به رو شده بودند که سهم هر بازیکن یک پیروزی و یک شکست بوده است که وفایی با این پیروزی موفق شد از حریف چینی پیشی گیرد. وفایی در بخش اول این بازی ۵ بر ۴ از حریف چینتی عقب اقفتاد اما موفق شد در پایان ۱۰ بر ۶ این حریف سرشناس را شکست دهد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *