پرسپولیسی ها تا حالا چند درصد پول گرفته اند؟

این روزها استقلال با مشکلات مالی زیادی روبروست اما تنها این تیم با این مشکلات دست و پنجه نرم نمی‌کند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خود تا به اینجا از فصل ارقام متفاوتی پرداخت کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صدآنلاین؛ به برخی ۵۵ درصد و برخی دیگر ۵۹ درصد پرداختی داشته و حالا با شرایط موجود مدیریت باشگاه پرسپولیس قصد ندارد بهانه احتمالی دست مربیان این تیم دهد. به‌هرحال دربی پایتخت پیش رو است و شکست احتمالی سرخپوشان در این مسابقه می‌تواند یحیی گل‌محمدی را با انتقادهایی روبه‌رو کند و درصورتی‌که باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی‌اش در قبال سرخپوشان عمل نکرده باشد، این خودش توجیهی خواهد شد برای فرار از انتقادها. با توجه به همین مساله درویش در تلاش است با پرداخت بخشی دیگر از قرارداد سرخپوشان تا قبل از دربی جلوی هر بهانه احتمالی را برای بعد از مسابقه بگیرد.

جالب آن که شنیده می‌شود دریافتی خود یحیی گل‌محمدی از همه اعضای تیمش تا حدی بیشتر بوده است. درواقع سرخپوشان حدود ۵۶ درصد دریافتی داشته‌اند درحالی‌که یحیی تا اینجای فصل طبق قرارداد ۶۵ درصد دریافتی داشته و به‌نوعی دریافتی‌هایش به‌موقع بوده است. البته به گفته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس چون قرارداد گل‌محمدی در زمان مجید صدری تنظیم شده و بندهای خاص خودش را دارد، مدیریت فعلی هم براساس این توافقات به سرمربی خود پرداختی داشته است و به همین خاطر در شرایط فعلی میزان دریافتی او بیشتر از بقیه نفرات تیم ازجمله بازیکنان است.

همچنین باشگاه پرسپولیس در پرداختی به بازیکنان و مربیان خارجی‌اش هم طبق قرارداد عمل نکرده و در این زمینه باید مراقب باشد که هیچ‌یک از آنها در خطر فسخ قرارداد یک‌طرفه و محکوم کردن باشگاه برای دریافت کل طلب‌شان، قرار نگیرند. اگرچه در بین نفرات خارجی پرسپولیس فقط شیخ دیاباته است که منتظر چنین فرصت‌هایی است. ضمن اینکه لئاندرو پریرا هم مطالباتش را دریافت کرده است.

شنیدیم باشگاه پرسپولیس برای اینکه بتواند قسط دوم طلب بوژیدار رادوشویچ را پرداخت کند مجبور شد ۱۰ میلیارد تومان قرض کرده تا تاخیری در این پرداختی ایجاد نشود. تاخیری که می‌توانست جریمه ۲۰۰ هزار یورویی برای این باشگاه داشته باشد.

نکته آخر اینکه باشگاه پرسپولیس باید همه بازیکنان را به یک سطح پرداختی مالی برساند.

پرسپولیسی‌ها منتظرند قبل از دربی این اتفاق بیفتد و باید دید رضا درویش قادر است این مهم را انجام دهد یا اینکه …؟

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *