بزن بکوب زنِ علیرضا نیکبخت با استایل شیکولش چه ترکوند؛ فیگورای زنو شوهری چه رو مغزه!

علیرضا نیکبخت بازیکن سابق فوتبال و مدل و بازیگر حال حاضر می باشد که دوست داشت تا همسرشم شاخ مجازی خوبی بشه اما نشد که نشد!

شایانیوز- علیرضا نیکبخت بازیکن سابق پرسپولیس و استقلاله که جالبه تو هر دو تیم بوده و این مدلیه که نمیشه بهش گفت تو قرمزی یا آبی! علیرضا نیکبخت حالا جزو چهره های مشهوری محسوب میشه که از شهرتش داره استفاده می کنه و شغل جدیدش رو آب و تاب میده. اما این روزا با توجه به اینکه دیگه چهره های شناخته شده از هر چیزی استفده میکنن تا بیشتر دیده بشن و در نهایت پولدار تر، میان از خونواده هاشونم استفاده می کنن که در این راه آقایون، خانوماشون خیلییی تاثیر گذارن! مثلا علیرضا نیکبخت از وقتی که برای بار دوم ازدواج کرده اینستاگرام خودش و همسرش پر شده از تصاویر جورواجور و قرتی طور که حسابی جلب توجه دارن.

علیرضا خان تا به حال دو بار ازدواج کرده که انگاری هر دوبار هم با بانوان آروم و کم حاشیه نبوده جوری که انگاری خود نیکبخت به دنبال دردسره!! البته که اینها گفته هاییست از زبان کاربران و نمیشه قضاوت کرد اما اینطور که معلومه علیرضا نیکبخت و همسرش علاقمندن تا با انتشار تصاویر مختلف و شاخ از خودشون، دتی در این میان داشته باشن و تو فضای شلوغ مجازی از شاخ های مجازی شمرده شن! مثلا در ادامه تصویری از این زوج مشاهده می کنید که نشون میده موارد گفته شده رو!!

علیرضا+نیکبخت

علیرضا نیکبخت زده تو کارایی که بهش نمیاد!

دیگه این روزا کار و بار سلبریتی ها و حتی کاربران عادی اونقدری قاطی پاتی شده که فردی بی هنر میاد و با انتشار تصاویر خود که قرتی طور هستند و یا از روزمرگیش میذاره، میشه بلاگر و اینفلوئنسر و در نهایت پوله که پارو میکنه. از طرفی فوتبالبست میشه بازیگر و خواننده میشه بازیگر و شاعر میشه مدل و …. هزار جور موارد دیگه! اما چیزیم که این وسط میون خلیاشون مشترکه اینه که بسیاری از چهره های مشهور حالا چه سلبریتی و چه اینفلوئنسر، اینه که فکر می کنن همشون میتونن مدل باشن و چهره و اندامشون مهم نیست فقط چون محبوبیت پیدا کردن دیگه تمووونه! مثلا علیرضا نیکبخت هم بازیگر شد و هم مدل!

علیرضا+نیکبخت (1)

البته که گاهی هم این روند میتونه درجه یک باشه مثل پژمان جمشیدی که فوتبالیسته اما انگاری از وقتی اومده بازیگری، از صدتا بازیگرم خفن تره و با اتسعداد شاخش خوشد رو ثابت کرد! ولی همه که این مدلی نیستن!! مثلا علیرضا نیکبخت مدتی پیش برای تبلیغ شهر فرش به عنوان چهره ای مشهور بازیگری کرد که به گفته خیلی ها چندان طبیعی و جالب نبود!

 

وقتی سقف کلاس گذاشتنای همسر نیکبخت پر شده و سر ریز کرد!

خب همونطور که در ابتدای متن اشاره کردیم و گفتیم در حال حاضر مونا نیکبخت همسر علیرضا خان نیکبخت کمی تا قسمتی شهرت پیدا کردند که البته دوست داشتن خیلی بیشتر باشه ولی خب انگاری شانس یاری نکرد و مخاطب عزیز از فیس و حرکات این زوج چندان خوشش نیومد.

حالا چرا اینو میگیم چون مثلا خانوم هایی همانند ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و یا آرام جوینده همسر سپهر حیدری نیز همین راه رو رفتند اما حالا اونا هر دوم نیم میلیونی فالوور دارن اما ایشون خیررر! مونا نیکبخت عکس و فیلم های بسیاری از خودش تنها و یا به همراه آقاشون منتشر می کرد اما ظاهرا سقف کلاس گذاشتناشون پر شد و با نظرات منفی کاربران همراه شدند در نتیجه تازگیا دیده میشه که تعدادی از پستاشون رو پاک کردند!

علیرضا نیکبخت سن داااار ولی جَووون!

علیرضا نیکبخت سن و سال کمی نداره و در دهه پنجم عمر خود به سر میبره و به تازگی ۴۲ ساله شده اما خب از قدیم گفتن پول در جیب خر در بازار، حکایت این فوتبالیست قدیمی است که سن و سال کمی نداره اما جَوون و جذاب مونده که خب با پول میشه خودسازی هم کرد! ناگفته نمونه که آقای فوتبالیست مدتی هم در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و با بازیگران هم رفت و آمد صمیمانه ای دارد.

اما ابتدای متن گفتیم این زوج همپای هم هستند از این لحاظ بود که هر دو خودنمایی شدید در اینستا رو دوست دارند و تصاویر بسیار زیادی هم منتشر می کنند. این تصاویر اغلب در مهمانی و رستوران و سفر است و یا برای مناسبت های مختلف همدیگرو سورپرایز می کنن! هی سورپرایز هی سورپرایز!

علیرضا+نیکبخت+واحدی

rdxrt

علیرضا نیکبخت و همسرش فِیکن یا عاشق؟

علیرضا نیکبخت و همسرش از زوج های فِیک پسندی هستند که کلا علاقه دارن تا تصاویر غیر طبیعی از خودشون منتشر کنند و بیان بگن ببینید ما چقدر همدیگر رو دوست داریم و چقدر عاشق هم هستیم. این ژست ها و فیگورها گاهی اونقدر مصنوعی میشه که میره رو مخ مخاطب و حسابی اون ها رو آزار میده.

Untitled+(4)

یکم بیشتر از علیرضا نیکبخت بدونیم

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر ۱۳۵۹ در مشهد متولد شده است. او یک برادر و ۳ خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

زندگی لوکس و اشرافی آقایون فوتبالیست

او با توجه به تصاویر منتشر شده از زندگی شخصیش وضع مالی خوبی دارد و انواع ماشین های میلیاردی و خانه لوکس مجلل این موضوع را نشان می دهد. وی بسیار هم علاقه مند به خودرو مازراتی می باشد.

NIKBAKHT-VAHEDI-VAGHTESOBH

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714912900 2020420

شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵

در این پست شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *