تیتر خبرها

وقتی سحر بدنساز حسابی تتلو رو به وجد میاره؛ دُخی گیس صورتی دل امیر رو برده!

تتلو بعد از اینکه از سحر قریشی جدا شد موسیقی رو هم تعطیل کرده و همش در حال تتو زدنه و اما گویا حالا یه سحر جدیدی حسابی تتلو رو به وجد آورد

شایانیوز- امیر تتلو چند وقتی میشه که به قول خودش اعتصاب کرده و تا زمانی که هوادارا و طرفداراش خواسته های اون رو محقق نکنند نمی خواد آهنگ جدید بده. البته سابقه نشون داده خیلی نمی شه به حرف و گفته های تتلو توجه کرد چرا که امییر تتلو چندی پیش گفته بود که کانال یوتیوبش رو به مبلغ ۱۵۰ هزار دلار فروخته و دیگه اونجا پست منتشر نمی کنه که به ساعت نکشید دیدیم که تتل دوباره داره تو یوتیوب عکس و مطلب منتشر می کنه مواردی از این دست در مورد تتلوبسیار زیاده….

امیر تتلو از حدود یک ماه پیش شروع کرده بود به بازطراحی خودش وهر روز زیر دست دوتا خانوم تتو کارش یعنی تیانا و ماری ساعت ها مشغول تتو زدن بود و گویا بلاخره این فرایند سخت و دردآور تموم شد. تتلو شب گذشته پستی در این باره منتشر کرد و نوشت: بلخره روز سی ام هم تموم شد سخت بود این یک ماه اما همه یکماه پیرتر شدند و من یک رنگینتر و قویتر و صبورتر شکر که آدمهای دور و برم هر چقدر هم احمق باشند تاثیری روی ساخته شدن یه قهرمان ندارند من در حال ساخته شدنم هر روز بهتر از دیروز….

وقتی یه سحر دیگه حسابی تتلو رو شیفته خودش می کنه!

همه می دونن که امیر تتلو و سحر قریشی مدتی باهم نامزد بودن و قرار بود ازدواج هم کنند اما بعد از مدتی راه این دو از هم جدا شد و تقریباً با یه آبروریزی بزرگ امیر تتلو عذر سحر رو خواست و خانوم بازیگر هم رفت دبی و این روزها مشغول یک ماجراجویی تازه است. اما انگار یه سحر خانوم دیگه حسابی توجه تتلو رو به خودش جلب کرده. ماجرا از این قراره که گویا امیر تتلو عکس و ویدیوهایی از سحر رحمانی دختر بدنساز ایرانی تو مسابقات میس المپیا می بینه و که خانوم بدنساز با یکی از آهنگ های امیر تتلو میاد رو استیج و تتل از این قضیه حسابی به وجد میاد و توپیج شخصی خودش در مورد این خانوم ورزشکار اینطور می نویسه: یه خانوم بدنساز رو دیدم ویدیوشونو الان فکر کنم سحر خانوم بود اسمشون که با آهنگ تازیانه مسابقه شون رو اجرا کردن. چقدر عظلات تفکیک وحرفه ای! چقدر افتخار کردم…وقتی که نداشتم به خیلیا حسی بازم انرژی رسید به مو رسید ولی پاره نشد…

 

586

رونمایی امیر تتلو از ملکه تازه اش

تتلو این روزها خیلی آدم های زیادی دور وبرش نیستند و البته گویا از همین تعداد محدود هم راضی نیست و و معتقده که اعضای تیم و بچه های تو خونه اش با مدیریت اشتباه و بی حرمتی به او یه جورایی تتلو رو کُشتن! البته تو همه دوروبریا تتلو فقط از یه نفر راضی هست و اونم تتو آرتیست اهل ترکیه یعنی خانوم ماری که اون رو تو تازه ترین اظهار نظر کویین خطاب کرد.

-5846060302653832644_121

وقتی امیر تتلو درمورد آبجیشم پرت و پلا میگه

برای بار هزارم خواهش میکنم از خانم هایی که متاهل هستن یا نامزد دارن خواهشمندم !! ببین! خواهش کردم سمت من نیاین!! نه برای کار؛ نه برای تتو؛ نه برای موزیک؛ نه برای هیچی. لطفا سمت من نیاین. چرا که من دوست ندارم اصلا با خانمی که به من محرم نیست صحبت کنم حتی چه برسه به کار. حتی خواهر خونی ما وقتی ازدواج میکنه دیگه به ما محرم نیست چرا ؟ چون روح شوهرش میره توش.

99-03-c36-91

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *