بوی مرگ در گروه مرگ؛ کار بارسلونا سخت شد!

عواقب شکست در مونیخ خیلی زود و در بازی‌ بعدی مقابل اینتر گریبان آبی‌ و اناری‌ها را می‌گیرد و جدال برای آن‌ها به مسابقه‌ای حساس‌ تبدیل می‌کند

از لحظه پایان قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم منتظر این بودیم که گروه سخت این مسابقات موسوم به گروه مرگ، تیم یا تیم‌هایی را برای صعود با مشکل جدی و پیچیده مواجه کند. این مشکل اکنون درِ خانه بارسلونا را زده و آن‌ها با شکست مقابل بایرن، کارشان برای ادامه رقابت‌ها پیچیده‌تر خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ تا پیش از این و با نمایش مقتدرانه آبی و اناری‌ها در شب اول مسابقات، اینتر و فرم نه چندان مطلوبش تداعی یک رقیب جدی را برای این تیم نمی‌کرد اما اکنون اینتر هم می‌تواند برای بارسا به اندازه بایرن خطرناک باشد و مثل همیشه گروه مرگ مسابقات همه چیز را پیچیده نشان می‌دهد.

بایرن مونیخ؛ ماموریت انجام شد

سابقه بایرنی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حتما به آن‌ها یادآوری خواهد کرد که حتی با ۲ پیروزی مقابل ۲ تیم مدعی دیگر گروه هم هنوز هیچ چیز قطعی نخواهد بود و آن‌ها باید برای گام‌های بعدی نیز به اندازه ۲ مسابقه اول آماده باشند. با این وجود ناگلزمن در حال حاضر ۲ مسابقه تمرینی و آسان را مقابل ویکتوریا پلژن در تقویم می‌بیند که برای رسدین به دور حدفی فقط باید همین ۲ بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. بایرن مونیخ متکی به تجربه و سازماندهی خوب باشگاهش قدم‌های سخت را برداشته و اکنون تا صعود از میان بارسلونا و اینتر ۲ قدم ساده دیگر را باید مطمئن بردارد. برد شب گذشته بایرن مقابل بارسا، نیمی از کار صعود را برای باواریایی‌ها به انجام رساند.

بارسلونا؛ کار گره خورده است

آن‌ها با تمام آمادگی که از خود نشان می‌دادند در یک شب سخت ناکامی را تجربه کردند که به ژاوی و دستیارانش ثابت کرد این تیم همچنان مستعد نشان دادن ضعف در بازی‌های بزرگ است. عواقب شکست در مونیخ خیلی زود و در بازی‌ بعدی مقابل اینتر گریبان آبی‌ و اناری‌ها را می‌گیرد و جدال برابر نراتزوری را برای آن‌ها به مسابقه‌ای حساس‌تر از چیزی که بود تبدیل می‌کند. بارسا بایرن را با ۲ پیروزی به ۲ مسابقه آسان مقابل ویکتوریا پلژن فرستاد و خودش به استقبال ۲ بازی سخت در برابر مدعی دیگر صعود رفت. شاگردان ژاوی اکنون برای صعود ۳ بازی سخت پیاپی را در پیش دارند که این بازی‌ها و این شرایط به وجود آمده استعداد پیچیده کردن کار بلوگرانا در لیگ قهرمانان را دارد. آن‌ها باید از آن چه تا این جا نشان داده‌اند بهتر باشند و حق هیچ اشتباه دیگری را به خود ندهد تا ضمن صعود از گروه، بار دیگر به رقبا ثابت کنند برای قهرمانی جام می‌جنگند و صعود دغدغه اصلی‌شان نیست. در غیر این صورت گروه مرگ، بوی مرگ را به مشام کاتالان‌ها خواهد رساند.

اینتر؛ بوی مرگ استشمام می‌شود‌

نراتزوری که این روزها در ایتالیا با انتقاد مواجه است در گروه مرگ لیگ قهرمانان وضعیتی بهتر از بارسلونا ندارد. بایرن از پس هر ۲ مدعی دیگر گروه برآمده و به صعود نزدیک شده و بارسا هم سرخورده از شکست در مونیخ به دنبال غلبه بر اینتری است که پیروزی‌اش در مقابل ویکتوریا هم چنگی به دل نم‌یزد و تداعی کننده یک تیم آماده نبود. آن‌ها تیم ۱۰ نفره حریف را به سختی و با همان نتیجه‌ای بردند که بایرن تیم ۱۱ نفره و قدرتمند بارسلونا را مغلوب کرد. بنابراین با وجود کسب ۳ امتیاز در شب گذشته، کماکان اوضاع برای نماینده ایتالیا تغییر چندانی نکرده و اینتر برای تغییر در معادلات گروه باید در ۲ بازی پیش رو برابر بارسلونا چهره دیگری از خود نشان دهد. شاید در بین ۳ تیم مدعی گروه، استشمام بوی مرگ برای آبی‌های شهر میلان آسان‌تر از بقیه باشد.

ویکتوریا؛ خود مرگ

تیم بخت برگشته جمهوری چک تبدیل به میدان گرم کردن مدعیان گروه شده و شاید تا سال‌ها چنین سرنوشت غم‌انگیزی در لیگ قهرمانان اروپا را از خاطر نبرد. هر تیمی که می‌خواهد به اوضاعش در گروه سر و سامانی بدهد، روی ویکتوریا حساب ویژه‌ای باز می‌کند و نماینده چک هم روی هیچ حریفی را زمین نمی‌اندازد و آماده تقدیم ۳ امتیازهای مهم به رقباست. اینتر هم از پس ویکتوریا پلژن برآمد و آن‌ها که در حال تجربه نزدیک به مرگ هستند در مسیر مرگ حتمی قرار دارند و ۲ بازی آینده این تیم در مقابل مونیخی‌های آماده کار ویکتوریا را تمام شده نشان می‌دهد. شاید اگر در مقابل اینتر میلان نتیجه را واگذار نمی‌کردند، می‌شد به زندگی پس از زندگی برای آن‌ها و رسیدن به لیگ اروپا امیدوار بود اما نتیجه شب گذشته تقریبا حکم پایان کار ویکتوریا پلژن در این فصل رقابت‌ها و قطع امید آن‌ها از لیگ اروپا نام می‌گیرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715004459 2020833

راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران

در این پست راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *