تیتر خبرها

تراکتوری ها با قربان بردیف به دنبال ترکاندن بمب در نقل و انتقالات

4202670

جدایی محمد عباس‌زاده شوک بزرگی را به هواداران تراکتور وارد کرد شوکی که شاید با جذب یک بمب کامل‌تر شود!

بعد از اتفاقاتی که فصل گذشته برای تراکتور افتاد و مشکلات مالی محمدرضا زنوزی که حتی گفته می‌شد قصد کناره‌گیری از لیگ را دارد پیش‌بینی می‌شد که نماینده تبریز این فصل با بحران شدید مواجه شود. تیمی که فصل گذشته در آخرین هفته‌ها از سقوط نجات پیدا کرد و توانست لیگ برتری بماند در فصل نقل و انتقالات هوادارانش را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ حضور قربان بردیف به عنوان یکی از مربیان اسم و رسم دار نشان داد که این فصل تراکتور قرار است باز هم اقتدار گذشته خود را پیدا کند و اهداف بزرگتری از سقوط نکردن را در چشم‌انداز خود قرار داده است. بعد از حضور بردیف اما جدایی پرتعداد بازیکنان این تیم شاید در ابتدا کمی نگران‌کننده به نظر برسد. لیست جداشده‌های تراکتور شامل بازیکنان مهمی مانند اکبر ایمانی که سرباز شده، سامان نریمان‌جهان و پیمان بابایی هست. در این میان جدایی بابایی باعث واکنش تند باشگاه تراکتور علیه این بازیکن شد. این لیست جداشده‌ها با اضافه شدن محمد عباس‌زاده شوک بزرگی را به هواداران وارد کرد. بهترین گلزن دو فصل اخیر بازیکنی است که گویا در تفکرات بردیف جایی ندارد و باشگاه اعلام کرده او می‌تواند جدا شود.

شاید در ابتدا این لیست بتواند اعتراض شدید هواداران به عملکرد باشگاه و کادرفنی را به دنبال داشته باشد اما از آن سو باید به خریدهای خوب این تیم هم اشاره کرد. پوریا آریاکیا یکی از خریدهای خوب این تیم بود. دفاع چپ فصل گذشته آلومینیوم اراک که یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته و یکی از بهترین مدافعان لیگ بود حضورش در تراکتور اتفاق خوبی برای این تیم است. محمدرضا خان‌زاده مدافع سابق این تیم هم مجددا به تراکتور بازگشت. او فصل گذشته به گل‌گهر رفت و ۱۲ بازی برای این تیم انجام داد و مجددا به تیم سابق خودش بازگشت. صفا هادی را هم می‌توان یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی این فصل دانست که در تبریز ترکید. بازیکنی که پیش از این بارها تیم‌هایی مانند پرسپولیس بحث جذب او را مطرح کرده بودند اما او در نهایت برای پوشیدن پیراهن تراکتور به ایران آمد. صفا هادی به دلیل حضور در لیگ روسیه بازیکنی بود که بردیف از او شناخت داشت و با جذب او یکی از بهترین بازیکنان آسیایی را به تبریز آورد. سجاد دانایی، رضا کاخساز دروازه‌بان ملی‌پوش پیکان و محمدرضا عباسی هم از دیگر بازیکنانی هستند که باید در لیست جدید تراکتور به آنها اشاره کرد.

علاوه بر این‌ لیست شنیده‌شدن دو نام جذاب در نزدیکی این تیم هواداران را به ادامه این مسیرامیدوارتر کرده است. دو بازیکنی که حضورشان می‌تواند باز هم تراکتور این فصل را به عنوان بمب‌افکن‌ترین تیم لیگ معرفی کند. کریم انصاری‌فرد و سعید عزت‌اللهی دو بازیکنی هستند که مذاکراتی با آنها انجام شده و حضور هر دو و یا یکی از آنها می‌تواند ترکیب تراکتور را جذاب‌تر از قبل کند. حضور بردیف در راس کادرفنی تراکتور قطعا باعث خواهد شد تا بازیکنان بزرگ تمایل بیشتری برای حضور در این تیم داشته باشند و جذب ستاره‌ها برای تراکتور راحت‌تر از قبل شود.

در نهایت اما در کنار تمام جذب این بازیکن‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت تراکتور در این فصل صبر است. در مورد هواداران تبریزی این تصور وجود دارد که تعصب بیش از حد آنها به تیمشان به سرمربی فرصت پیاده کردن تفکراتش را نداده و به همین دلیل اکثر مربیان خارجی در این شهر موفق نبودند. حضور بردیف و همچنین بازیکنان جدید قطعا برای رسیدن به موفقیت نیاز به صبر دارند و در این فصل سکوهای یادگارامام بیش از هر زمان دیگری این فصل می‌توانند در موفقیت این تیم نقش داشته باشند. صبری که می‌تواند بزرگترین بمب مثبت برای این تیم و رسیدن آن به موفقیت باشد. 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *