ترس جنیفر لوپز از طلاق گرفتن از همسر جدیدش!

در این پست ترس جنیفر لوپز از طلاق گرفتن از همسر جدیدش! را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

ترس جنیفر لوپز از طلاق از بن افلک

ترس جنیفر لوپز از طلاق گرفتن برای چهارمین بار در میان مشاجرات اخیرش با همسرش بن افلک افزایش یافته است.

وقت صبح– جنیفر لوپز، خانم بازیگر و خواننده، ترس شدیدی از ازدواج ناموفق و طلاق گرفتن از همسرش بن افلک دارد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جنیفر لوپز مبی‌ترسد مشاجره و دعوا با همسرش بن افلک، بار دیگر به طلاق منجر شود.

این خانم خواننده و بازیگر در حال حاضر بیشتر از همیشه از طلاق گرفتن بن افلک از او می‌ترسد.

دلیل دعوا و مشاجره این زوج مشهور خبرنگاران هستند. خبرنگارانی که آن‌ها را در همه جا دنبال می‌کنند و هر لحظه از زندگی‌شان را بیرون از خانه‌شان ثبت می‌کنند.

جنیفر لوپز و بن افلک در چند روز گذشته بارها در حال مشاجره دیده شده‌اند. از جمله دعوای آن‌ها در اولین نمایش فیلم جدید جنیفر لوپز به نام «The Mother».

بن افلک پس از دعوا با جنیفر لوپز در اولین نمایش این فیلم در تاریخ ۱۱ می سال ۲۰۲۳، در حال کوبیدن در ماشین بر روی همسرش نیز دیده شده است.

صحبت‌های کارشناس درباره رفتار خشمگین بن افلک!

جودی جیمز، کارشناس زبان بدن، در تجزیه و تحلیل ظاهرهای اخیر این زوج، ادعا کرد که لوپز می‌ترسد «فشارهایی که منجر به بهم خوردن اولین نامزد این زوج شده است» در حال تکرار شدن است.

در سال ۲۰۰۴، لوپز و افلک نامزدی خود را به دلیل بررسی های بیش از حد رسانه ها لغو کردند. با این حال، تقریباً دو دهه بعد، این دو دوباره عشق پیدا کردند و در سال ۲۰۲۲ عهد خود را رد و بدل کردند.

جدایی قبلی آن‌ها جنیفر را دلشکسته کرده بود و او به این نتیجه رسید که حضور دائمی مطبوعات برای آن‌ها مشکل زیادی ایجاد کرده است. این کارشناس همچنین افزوده است:

«حادثه کوبیدن در خودرو پس از لحظاتی بسیار شیرین بین زوجین رخ داد که برای صرف قهوه بیرون رفته بودند. بن جلوی جنیفر راه می‌رفت و به نظر می‌رسد خلق و خوی او تغییر کرده است. او در ماشین را برای او باز می‌کند، اما هنگام سوار شدن نگاهی به جنیفر لوپز نمی‌کند.

ژست او برای بستن درب دراماتیک و خشمگین به نظر می رسد. اگرچه به نظر می‌رسد هر گونه عصبانیت او ناشی از عکاسان باشد و آنها را هدف قرار داده باشد.

نگرانی این است که آیا او دوباره حضور دائمی خبرنگاران در زندگی خود را دشوار و مشکلساز می‌بیند یا خیر. به گزارش وقت صبح این عصبانیت‌های بن افلک می‌تواند به نوبه خود جنیفر را نگران بهم خوردن زندگی خود و ترس از طلاق کنند.»

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *