توهین بی‌شرمانه پدر آرات به مردم ایران!

در این پست توهین بی‌شرمانه پدر آرات به مردم ایران! را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

پدر آرات به مردم ایران توهین بی‌شرمانه‌ای کرده بود.

پدر آرات حسینی انگار از دست مردم ایران و طعنه‌هایی که به او می‌زنند حسابی کلافه شده است.

به گزارش وقت صبح، پس از حاشیه‌هایی که به بین باشگاه سپاهان و پدر آرات حسینی به وجود آمد، نوک پیکان انتقادها در فضای مجازی به سمت پدر آرات حسینی نشانه رفت.

پس از این بود که او حسابی عصبانی شد و متن تند و توهین امیزی علیه مردم ایران منتشر کرد.

پدر آرات به مردم ایران توهین بی‌شرمانه‌ای کرده است.

افشاگری شوکه‌کننده سپاهان در مورد آرات حسینی

شرق: ساعاتی بعد از کنایه تند پدر آرات حسینی، چهره معروف اینستاگرامی، در خصوص جدایی او از سپاهان، مدیر آکادمی زردپوشان اصفهانی در اظهاراتی جدید به این اظهارات پاسخ داده و تمرینات انفرادی او را «خطر برای سلامتی» آرات دانسته است.

مدیر آکادمی سپاهان در خصوص آرات حسینی گفت: این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم.

من اگر با بچه خودم رفتار و فشار جدی خارج از عرف بچگانه خودش داشته باشم و مثل یک آدم بزرگ به او نگاه کنم، ممکن است بچه دچار مشکلاتی شود.

این بچه وقتی سر تمرین می‌آمد، می‌دیدیم که دست روی سینه‌اش می‌گذارد، به نظر می‌رسید خسته است و تحت فشار تمرینی سنگین قرار داشت.

چند بار ما دیدیم که بدون هماهنگی با مربی و ما صبح این بچه را به ورزشگاه می‌آوردند و هوازی با او کار می‌کردند، بدون این‌که به مربی بدنساز گفته باشند و با باشگاه هماهنگ کرده باشند.

این رفتارها را با این بچه داشتند و خطرناک بود و ممکن بود اتفاقی برای این بچه بیفتد. وقتی در قالب قرار نمی‌گرفتند. احتمال این‌که این مسئولیت (به خطر افتادن سلامتی آرات) به گردن باشگاه بیفتد وجود داشت.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۹ نهم ( قسمت ۹ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۹ نهم ( قسمت ۹ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *