تفاوت کرم پودر با کانسیلر و موس؛ به نظرتون کدومش برای آرایش ترند عید ۱۴۰۲ واجبه؟

برخی از افراد محصولات آرایش پوست، مانند کرم پودر و کانسیلر به جای یکدیگر استفاده می کنند و یا گاها نحوه استفاده صحیح از آن‌ها را نمی‌دانند.

شایانیوز- آرایش پوست صورت یکی از بخش های مهم میکاپ صورت است که اگر به درستی انجام نشود تمام میکاپ صورت شما راتحت تاثیر خود قرار می دهد. بسیاری از افراد محصولات آرایشی پوست را به جای یکدیگر استفاده کرده یا گاها نحوه استفاده صحیح از آن‌ ها را نمی‌ دانند. به همین خاطر، آرایش آن‌ ها  نامناسب جلوه کرده و زیبایی صورتشان را از بین می‌ رود. در نتیجه اگر می خواهید صورتی زیبا و درخشان داشته باشید بهتر است با مراحل و محصولات زیرسازی پوست مانند کرم پودر، کانسیلر، پرایمر و یا موس آشنا باشید و بدانید روش استفاده صحیح هر کدام از این محصولات به چه شکل است. البته نکته مهم دیگری که باید در انتخاب نوع زیرساز آرایش خود دقت کنید این است که پوست شما به کدامیک بیشتر نیاز دارد و یا کدامیک از این محصولات برای آرایش ترند عید ۱۴۰۲ گزینه مناسب تری است. فراموش نکنید که این محصولات جادویی در هر آرایشی کاربرد خاص خود را دارند و پوستی بی‌عیب و جذاب برای شما به ارمغان می‌ آورند. با این حال ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشید که تفاوت کرم پودر و کانسیلر و موس چیست؟

البته بهتر است قبل از اینکه به تفاوت کرم پودر و کانسیلر بپردازیم، با خود این دو محصول آرایشی آشنا شوید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تفاوت کرم پودر با کانسیلر و موس و کارایی هایشان آشنا شوید.

تفاوت کانسیلر و کرم پودر

کرم پودر چیست؟ راز پوستی بی عیب و نقص

کرم پودر یکی از اصلی ترین زیرسازهای آرایش پوست است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ کرم پودرها برای یکسان کردن رنگ پوست و پوشش دادن ناهمسانی های آن استفاده می شوند. در کل می توان گفت شما با استفاده از کرم پودر پوستی صافی و بی عیب و نقص خواهید داشت. کرم پودرها انواع مختلفی دارند و شما می توانید نوع مایع، جامد ، موس یا پودر آن را از بازار تهیه کنید. تفاوت نوع های مختلف کرم پودر هم در نوع استفاده و نوع پوشش دهی آنها است برای مثال موس دارای غلظت بیشتری از نوع مایع و جامد است و برای آرایش های غلیظ و گریمی مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت کانسیلر و کرم پودر

تفاوت کانسیلر و کرم پودر

کانسیلر چیست؟ حرفه ای آرایش کنید

برای داشتن یک آرایش حرفه‌ ای و کامل، باید بعد از استفاده از کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر نوعی محصول آرایش پوست است که نقاط فرورفته صورت، جای جوش و لک و تیرگی دور چشم را پنهان کرده و نقاطی که کرم پودر قادر به پوشاندن آن نبوده را پوشش می‌ دهد. در واقع، می‌ توان گفت که کانسیلر تصحیح کننده و تکمیل کننده کرم پودر است. پس برای داشتن پوستی زیبا و بی نقص باید از هر دوی این محصولات آرایشی استفاده نمود. دقت کنید که کانسیلر مانند کرم پودر نباید دقیقا هم رنگ پوست انتخاب شود. شما باید کانسیلر را کمی روشن تر از رنگ پوست خود انتخاب کنید، معمولا یک یا دو درجه روشن تر کافی است.

تفاوت کانسیلر و کرم پودر

تفاوت کانسیلر و کرم پودر

تفاوت کانسیلر و کرم پودر در چیست؟

همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح دادیم مهم‌ ترین تفاوت کانسیلر و کرم پودر این است که کانسیلر باید پس از کرم پودر مصرف شود. به یاد داشته باشید که استفاده از هر دو محصول در کنار یکدیگر لزومی ندارد، در نتیجه شما می توانید هر کدام از آن ها را بصورت جداگانه هم استفاده کنید ولی اگر از این دو محصول در کنار یکدیگر استفاده نمایید، به نتایج فوق‌ العاده‌ای دست خواهید یافت. یکی دیگر از تفاوت های این دو محصول آرایش این است که کانسیلر فقط در برخی از قسمت‌ های صورت مورد استفاده قرار می‌ گیرد ولی از کرم پودر حتی در پوست گردن نیز می‌ توانید استفاده کنید.

تفاوت کانسیلر و کرم پودر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *