تلاش PSG برای نگهداشتن مسی در پارس

1657827235 701 مسی

پاریسی ها می خواهند تا سال ۲۰۲۴ کاپیتان تیم ملی آرژانتین را در اختیار داشته باشند.

پاری سن ژرمن  می خواهد با  لیونل مسی تمدید کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پاری سن ژرمن به لیونل مسی پیشنهاد داده تا قراردادش را به مدت یک سال دیگر تمدید کند. برخلاف آنچه که تصور می شد، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد و گزینه تمدید ۱ ساله قرارداد در آن هرگز وجود نداشته است. پاری سن ژرمن هنوز رسما برای تمدید قرارداد ستاره ۳۵ ساله آرژانتینی اقدام نکرده اما برنامه دارد که مسی را حداقل تا سال ۲۰۲۴ در اختیار داشته باشد. 

کاپیتان تیم ملی آرژانتینی می خواهد برای تصمیم گیری حداقل تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ صبر کند تا بتواند بهتر از قبل شرایط خودش و باشگاه را بسنجد. پاری سن ژرمن بر این باور است که فصل اول لیونل مسی در پایتخت فرانسه، تحت تاثیر شرایط جدیدش و انطباق با محیط قرار داشت و ستاره آرژانتینی می تواند در فصل دوم یک عملکرد خیره کننده به نمایش بگذارد تا به این تیم در مسیر قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کمک کند. 

باشگاه پاریسی علاوه بر جنبه ورزشی، می خواهد از مزایای تبلیغاتی حضور لیونل مسی نیز استفاده کند، کسی که از عوامل اصلی درآمدزایی ۷۰۰ میلیون یورویی و بی سابقه باشگاه طی فصل ۲۲-۲۰۲۱ بود. مسی با ورودش به پاری سن ژرمن ۱۰ قرارداد اسپانسری جدید به باشگاه اضافه کرد و مبلغ برخی از قراردادهای قبلی نیز حدودا دو برابر شد. علاوه بر اینها ۶۰% پیراهن های فروخته شده پاری سن ژرمن در فصل گذشته، پیراهن های مسی بودند. 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715004459 2020833

راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران

در این پست راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *