تکنیک های جدیدشیبااینو را بشناسید!

shibainu

قیمت شیبا اینو (SHIB) بر اساس تکنیک‌های جدید….

شایانیوز- قیمت شیبا اینو (SHIB) بر اساس تکنیک‌های جدید، تعداد صعودی جایگزین دارد. شیبا اینو یکی از محبوب ترین توکن‌های میم در بازار است. در حال حاضر در حال کار بر روی متاورس خود و یک صرافی جدید رمزنگاری برای افزایش کاربرد و استفاده از توکن است. قیمت SHIB نشانه‌های کوچکی از روند صعودی خود داده است، بالاترین قیمت جدید شیبااینو در منطقه ۰.۰۰۰۰۱۲۱۷ دلار می تواند نشانه اولیه افزایش قیمت به سمت ۰.۰۰۰۰۱۴۰۰۰ دلار باشد.

معامله گران باید شروع به تنظیم هشدارها و پیش بینی یک برنامه معاملاتی کنند زیرا قیمت SHIBA می تواند شاهد نوسانات شدید باشد که احتمالاً باعث تعقیب قیمت به سبک FOMO می شود. تلاش دوم در سطح ۰.۰۰۰۰۱۲۲۰ دلار می تواند کاتالیزوری باشد که معامله گران صعودی به دنبال آن هستند. باطل شدن رالی صعودی ناگهانی شکستی به زیر ۰.۰۰۰۰۱۱۰۰ دلار را به همراه خواهد داشت.

آیا برای خرید شیبا اینو دیر شده است؟ بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اولیه خود است، بنابراین خیر. هنوز برای سرمایه گذاری در SHIB دیر نیست. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که شیبا اینو احتمالاً در آینده قابل پیش بینی به اوج های جدیدی خواهد رسید. با این حال، پتانسیل رشد SHIB به این معنی نیست که مثل جت حرکت خواهد کرد.

کریپتوکارنسی ها بسیار پر نوسان هستند و همیشه بهتر است آنچه را که می توانید از دست بدهید سرمایه گذاری کنید. با این وجود، اگر مقداری پول برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کنار گذاشته اید، اکنون زمان مناسبی برای خرید Shiba Inu است. این به این دلیل است که SHIB حدود ۷۶٪ از بالاترین رکورد خود فاصله دارد و آن را نسبتاً ارزان و یک خرید کم خطر می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *