خبری مهم از صرافی هات بیت!

صرافی

– همان‌طور که پیش‌تر در خبرها آورده شد، یکی از کارمندان سابق صرافی هات‌بیت به دلیل نقش داشتن در

شایانیوز- همان‌طور که پیش‌تر در خبرها آورده شد، یکی از کارمندان سابق صرافی هات‌بیت به دلیل نقش داشتن در پروژه گیم‌فای، به نقض قوانین کیفری مظنون شده و همین امر منجر به احضار قانونی ۴ نفر از مدیران هات‌بیت شد؛ مجریان قانون بر همین اساس دارایی‌های هات‌بیت را مسدود کرده و مانع از انجام فعالیت یکی از ۴ حساب اصلی آن شدند؛ هات‌بیت نیز به‌دلیل جلوگیری از اختلال و بی‌نظمی، مجبور به تعلیق کلیه خدمات شد.

خبر خوب اینکه قانون‌گذاران به این نتیجه رسیده‌اند که پلتفرم هات‌بیت در این پروژه نقض قانونی نداشته‌ و به محض انجام امور قانونی برای رفع مسدودی حساب اصلی، می‌توان مجددا راه‌اندازی صرافی را انجام داد. اما نکته این است که نمی‌توان دارایی‌های مسدودشده را به‌سرعت آزاد کرد و درحال‌حاضر ۷۰ دارایی رمزارزی مرتبط با این پرونده مسدود شده‌اند که امکان برداشت آن‌ها به‌طور ۱۰۰ درصدی وجود ندارد. هات‌بیت اعلام کرده که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کاربران بتوانند در عرض ۲ هفته شروع به برداشت دارایی‌های غیرمتاثر از شرایط قانونی کنند.

صرافی دیجیتال هات بیت یک پلتفرم بین‌المللی برای معامله ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۸ در هنگ‌کنگ و استونی ثبت شد و در شانگهای چین شروع به فعالیت کرد. هات بیت بیش از ۷ میلیون کاربر ثبت شده از بیش از ۲۱۰ کشور مختلف دارد و از معامله ۳ هزار جفت ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند.

حجم معاملاتی در هر ۲۴ ساعت در این صرافی حدود ۲۵۰ میلیون دلار است و نام شرکایی از جمله کوین‌گکو (CoinGecko)، کوین‌مارکت‌کپ (CoinmarketCap)، اوکی‌لینک (OKLink)، HUSD، BUSD، کریپتو رنک (CryptoRank)، دائو میکر (DAO Maker)، داک دائو (DuckDao)، کوین کوورا (COINQUORA) و غیره در وب سایت رسمی این صرافی دیده می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714638098 2019068

با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید

در این پست با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید را در اختیارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *