تیپای وِلو "غزل شاکری" که انگاری بادشون کردن؛ بعد جیران چرا یهو خودشو خوااااجه کرد؟!

غزل شاکری بازیگر ملک شاه جیران که داره با تیپای خفنش کل اینستا رو میترکونه و شرایطش وقتی تو اتاق گریم جیران شیطنتش گُل کرده، دیدن داره!

شایانیوز- غزل شاکری بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال پرمخاطب جیران در نقش “ملک شاه” مهون خونه های مردمه. غزل شاکری اولین بار با بازی در سریال جذاب “شهرزاد” تونست طرفدارای بی شماری واسه خودش دست و پا کنه و پس از اون در سریال “خاتون” با نقش متفاوت و جذابی که داشت، تبدیل شد به یک سلبریتی تموم عیار. غزل شاکری از ابتدا در خانواده ای هنرمند به دنیا اومد و این روزا با تیپای جینگول و اروپایی طورش کل فضای مجازی رو مملو از استایلای مخصوص خودش کرده!

غزل خانوم البته شاید همیشه تو نقش های جدی بازی کنه و خیلی هم با شهامت و یه مدل مردونه طوری بازی کنه، ولی تو فضای مجازی حسابی شوخ تشریف داره و گهگداری یه سری کارای بامزه ای انجام میده که میخوایم اینجا به چندتاشون اشاره کنیم.

مثلا اینکه چند وقت گیش خانوم خانوما تو اتاق گریم سریال “جیران” با سبیل مربوط به گریم بهرام رادان و کلاه یکی از خواجه ها چنان فیگور میگوری میاد که ببینیش میپوکی از خنده! علاوه بر این چند بار هم زمان قاجار رو به چالش کشید و با استایل گریم شدش یهو با آیفونش حرف میزنه یا مثلا کتونی پوشیده که خب این نشان از ذوق هنری خانوم خانوما داره!

ee

dd

وقتی ریلکسی تو تیپای غزل شاکری سرازیر میشه!

غزل شاکری از اون دسته بازیگراییه که خیلی علاقه ای به میکاپ آنچنانی و تغییر دادن ظاهر خودش نداره و در واقع دوست داره یک سلبریتی خالص و تموم عیار باشه که خب تا اینجای راه رو عالی پیش رفته. اما از طرف دیگه واسه تیپایی که تو فوتوهای پیجش میزنه کلی حرف زده میشه که چطور این بازیگر اینقدر میتونه ریلکس باشه در انتخاب استایل هاش! البته باید گفت که این مدل استایلی مخصوص خود غزل خانومه و کسی تا حالا این مدلیش رو ندیده بود.

اما خب همین موضوع خصوصا زمانی که داره همزمان توی فیلم یا سریالی بازی میکنه، واسه خیلی از کاربران فضای مجازی جای سوال داشت! ولی از طرف دیگه خیلی از کسانی که با این سبک استایلیِ خانوم بازیگر همراهی میکنن دریافتن که چقدر شیرین و جذابه که یک بازیگر بی شیله پیله هر جوری که میخواد میتونه بگرده!

n

d

خانواده هنرمند و خفن غزل شاکری که کسی نیس نشناسشون!

یکی از دلایلی که امثال غزل شاکری با هنرهای بی نظیر و شخصیت دوست داشتنی به دنیای بازیگری ورود پیدا میکنن اینه که اونا در خانواده ای هنرمند به دنیا اومدن و با همراهی اونا تونستن راه زیادی از مسیر موفقیت رو طی کنن. خب از این لحاظ غزل خانوم خیلی شانس آوردن و با داشتن مادری همچون فرشته طائرپور تونست سلوک بازیگری رو به طور کامل از صفر تا صد یاد بگیره.

نکته جالبی که درباره خانوم طائرپور وجود داره اینه که بسیاری از بازیگران حال حاضر پیش او بازیگری رو یاد گرفتن و حسابی بهش مدیونن و وقتی این بانوی بی بدیل در سینما بر اثر ویروس منحوس کرونا دار فانی رو وداع گفت، کل سینما خودش رو عزادار میدونست!

t

ed

میخوای بیشتر غزل شاکری رو بشناسی؟! بیا تا بِگمت…

غزل شاکری متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۷ در شهر تهرانه. این بازیگر اولین فعالیت های حرفه ای خودش رو زیر نظر مادرش، فرشته طائرپور که او هم از افتخارات سرزمینمون در حوزه تهیه کنندگی شروع کرد و تونست پس از سالها با بازی در سریال شهرزاد به درخشش باورنکردنی برسه.

بعد از اون هم در سریال خاتون با نقش جذابش بسیار دیده شد و البته اخیرا در هر فیلم و سریالی که بازی میکنه، همیشه سعی میکنن از صدای خاص او هم استفاده ای ببرن. غزل خانوم شاکری از بازیگران خوش صداییِ که در حوزه دوبلوری هم تجربه داره و خلاصه اینکه خانوم خانوما یه همه کارِ دوست داشتنیه و بس!

w

o

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715004459 2020833

راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران

در این پست راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *