تیپ ژیگول و غربی طورِ "ترلان پروانه" این شبها همرو متعجب کرد؛ زده زیر همه چی!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه از بازیگرای شیطون و خوشتیپ سینماست اما اینبار تیپ ژیگولش در این شبها همرو متعجب ساخت!

شایانیوز- ترلان پروانه از بازیگرای خوشتیپ و همه چی تموم سینماست که حالا برای خودش اسم و رسم خاصی هم در این عرصه دارد. حالا میپرسین چرا؟ چون ترلان پروانه خب از لحاظ چهره یا که از یه سنی به بعد حسابی به خودش رسید و حالا فِیسی نچرال طور اما کار شده و جذاب داره. از طرفی ترلان پروانه خب ظاهر و فیزیک خوبی هم داره و از استایل های مختلف و ترند استقبال میکنه و سعی داره تا هم کاملا رو مد باشه و هم شیک و آراسته. در نتیجه خانوم خانوما ظاهر هنریش که خوبه، میمونه بازیش که از این لحاظ هم از بچگی تو این عرصه بوده و بازی کرده و استعداد درخشانی هم داره.

ترلان پروانه در کل همیشه از خوشتیپاست و فکر شده تیپ و میکاپش رو انتخاب میکنه. البته که همه چیز به گرون پوشی نیست و خیلی از هنرمندا هم هستند که حسابی مایه دارن اما استایل چندان خاصی ندارند!

ترلان پروانه از فعالین اینستاگرامه و عکسای زیادی از وش منتشر میکنه که همشون پر رنگ و لعاب و خفنن. اما امروز در استوری خود بومرنگی آسانسوری منتشر کرد که تیپی پ ل ن گ تر از همیشه داشت و باعث تعجب کاربران شد.  در ادامه این استوری رو مشاهده می کنید!

ترلانی که زد زیر همچی و خودشو نچرال خوند!

ترلان خانوم پروانه رو با موهایی بلند و فرفری و چهره ای نمکی به یاد داریم ولی بزرگ که شد دید نمیشه هیچ دستی تو صورتش نبره و از طرفیم میخواست متفاوت باشه و نچرال بودن فیسش رو تا حدودی حفظ کنه! به همین سبب رفت و یهو با کلی ژل تزریق شده اومد و اونجا بود که خیلی از کاربران اصلا چهره او را دوست نداشتند و خب شما هر چقدرم که طبیعی ژل بزنی بازم طبیعی نیست!

در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که احتمالا فیلتر اینستایی روی صورت دارند اما لب های شتری ایشون چندان جالب به نظر نیومد با کامنت کاربران همراه شد!

ناگفته نمونه ترلان پروانه جدیدا زده زیر همه چی و خانوم خانوما منکر همه ایناشده!

Untitled

سکوی پرتاب ترلان استعدادش بود یا تیپش؟!

ترلان پروانه به تازگی مرز ۲ میلیون فالوور را در اینستاگرام خود رد کرد و حالا طرفدارانی بیشتری دارد. اما نمیشه که همه طرفدار باشن و بر خی از کاربران هم بر این نظر هستند که ترلان پروانه از همون بچگی هم استعداد خاصی نداشته و بازم نداره! بعضی دیگه هم میگن خانم بازیگر فقط همون بچگیش خوب بود و حالا مغرور شده و تنها برای اندام و چهره اش او را به فیلم و سریال ها میبرند تا با توجه به طرفدارانش پولساز هم باشد!

به همین دلیل در این پست ها هم کامنت هایی منفی دیده میشد که از استایل و پوشش ترلان پروانه ایراد گرفتند و او را کم حجاب خطاب کردند. البته که لباس کوتاه و باز وی با شلوار جذبش هم چندان متعارف نبود و باعث نظراتی ناجور شد.

Untitled

علاقه و استعداد ترلان پروانه به باله اونم تو آب!

اما از استعداد و توانایی خانم بازیگر جوان هم نباید گذشت. ترلان پروانه دختر ورزشکاری است و خودش گفته بود ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

Untitled

بیوگرافی جالب ترلان پروانه

ترلان پروانه ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *