وقتی زیبایی "فلور نظری" بندِ یه مشت فیلتره؛ همه چیش حتی شوهرشم فیکه و رو مُخ!

flor nazari shayanews

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون که حالا زده تو کار اینستابازی و اروپایی شدن، با یه ویدیو چش حسودا رو کور کرد!

شایانیوز- فلور نظری از بازیگرای محبوب و هالیوودی طور سینما و تلویزیون بود که حالا داره تو آلمان حسابی واسه خودش خوش میگذرونه و با رفیق رفقاش یه فازایی میگیره که انگاری اول ایشون بودن بعد اینستا و شاخ بازی! فلور نظری حالا داره علاوه بر این چیزی که تو پیجش پیداست و گویا هنوز مشغول کار تو رسانه سینما و تلویزیونه. اما فلور نظری به این قائل نبوده و آلمان رو رسما مالِ خود کرده و با کلی چیتان پیتان یه طوری از اون ور بوم افتاده که دیگه قابل برگشت نیست و نبوده!

فلور نظری به تازگی یه ویدیویی از خودش منتشر کرد که حسابی مال و اموال و خوشیاشُ به رخ بقیه میکشه و هی میگه من واسه خودم خونه دارم که انگاری بقیه تابحال خونه نداشتن و خانوم اولین نفریه که واسه خودش یه خونه داره. فلور خانوم که با یه عالمه فیلتر و عمل شده فتوکپی جادوگرا حالا یه جوری داره به خودش و خونه زندگیش مینازه که کل گذشتش رو رسما میبوسه و میذاره کنار! خانوم بازیگر با کلی ادا اصول همه رو حسود میدونه و معتقده از دماغ و دهن و همه چیش دارن بهش حسودی میکنن! آخه این همه فاز غیغاج دار واسه چی که بگی از همه سری آخه…

وقتی فلور نظری سادگیای زندگی خارجکیشُ شاخ میدونه!

فلور نظری از اون دسته بازیگرایی بود که وقتی تو ایران بازی میکرد هم با بقیه فرق داشت و یهو با یه عده بازیگر دیگه مثل شراره رخام خودشُ چنان تو عمل و فیلتر و این حرفا غرق کرد که بیا و ببین!

حالا هم کار به جایی رسیده که دیگه از شوهر تقلبیش که اصلا وجود خاجی نداره رونمایی کرد و گفت که به خاطر راحتی تو سینما به این دروغ چنگ زد. خانوم علاوه بر این کل زندگیش رو ریخت رو داریه و داره از آب خوردن و ورزشش یه غولی میسازه تو آلمان که حد و حساب نداره!!!

W

d

پیج فلور نظری که پیج نیس کلا رو فیلتر بناس!

فلور نظری که شیفته عکس گرفتن و ویدیو گذاشتنای رنگ و وارنگ از خودشه، یه طورایی دیگه شورشو داره درمیاره و با استفاده از فیلترای جورواجور از هر چی اینستابازو دهه هشتادیه هم جلو زده و اونا حسابی باید بیان جلوش لنگ بندازن. خانوم گل پیج اینستاش رو با ویدیوهای کنار دریا و تو کافه های پشم و پیلیخته پر کرده و اینجوری هم کلی طرفدار پر و پا قرص که همش دارن میکوبنش و میترکوننش دور و برش جمع کرده!

Q

f

s

آغاز شهرت فلور نظری اینستا بترکون از کجا شروع شد!

فلور ۵۳ ساله علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است و ۲۰ سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند. با اینکه خیلی از سایت ها فلور نظری را متاهل معرفی می کنند ولی به نظر می رسد که او جدا شده باشد.

fk

dsa

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *