جدیدترین پیشگویی ازشیبااینو…

shibainu

تجزیه و تحلیل قیمت SHIB: الگوی معکوس ممکن است رالی بازیابی را تا ۱۶٪ افزایش دهد

شایانیوز- در بحبوحه تثبیت مداوم در بازار ارز‌‌دیجیتال، قیمت SHIB با تشکیل یک الگوی سر و شانه معکوس بازتاب افزایش دامنه خود را نشان داد. امروز قیمت توکن شاهد یک جریان قوی بود که خط روند مقاومت را شکست. رسیدن شیبا به بالاتر از این سطح، به خریداران بازار کمک میکند و میتوانند موقعیت های بیشتری را برای بالا بردن بهبود رالی به دست آورند.نمودار قیمت SHIB/USDT یک روند نزولی را تحت تأثیر خط روند نزولی پیش‌بینی می‌کند که از ۰.۰۰۰۰۱۱۹ دلار به ۰.۰۰۰۰۰۷۵۶ دلار در ژوئن افت کرد.

در طول بازار نزولی، قیمت‌ها تحت EMAهای مهم ۵۰ و ۲۰ روزه سقوط کردند،که هم‌سویی منفی داشتند. با این حال، خریداران روند قیمت با الگوی سر و شانه معکوس طراحی کردند که خط روند به عنوان خط گردن عمل می کند. این الگو با کمک سطوح پشتیبانی ۰.۰۰۰۰۰۷۵۶ دلار و ۰.۰۰۰۰۰۹۸۴ دلار شکل می گیرد که نقاط معکوس مهمی را ارائه می دهد.

امروز قیمت SHIB 8.57 درصد جهش کرد تا خط روند مقاومت را شکست دهد که منجر به شکست صعودی الگوی قیمت شد. بنابراین، اگر کندل روزانه بتواند بالای ۰.۰۰۰۰۱۱۸ دلار بسته شود، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که رالی ابتدا به ۰.۰۰۰۰۱۳۷۵ دلار برسد.با این حال، آزمایش مجدد این خط روند شکسته می‌تواند منجر به نزول تا مرز ۰.۰۰۰۰۱۱۸ دلار شود. برعکس، اگر فروشندگان فشار فروش را افزایش دهند این تثبیت مداوم برای چند جلسه دیگر ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715100156 2021433

اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]

در این پست اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *