حال و هوای خرابِ "باران کوثری" جلو کُلللی دوربین؛ فازای جینگول مستونش با آرمان باخ!

baran kosari shayanews

باران کوثری بازیگر سریال آفتاب پرست این روزا با تیپ و حال و هوای عجیب داره مدام تو اینستا جو میسازه، اخیرا با یه مصاحبه همه رو به هم ریخت!

شایانیوز- باران کوثری بازیگر خوش چهره و حرفه ای سینما و تلویزیونه که سالهای طولانی برای ما خاطره سازی کرده و جزو بازیگراییه که از سن کم وارد این حرفه شده. باران کوثری اولین بار با نقش آفرینی در سریال “صاحبدلان” موفق شد وارد فضای حرفه ای بازیگری بشه و توانایی های فوق العاده اش رو در این زمینه به رخ بقیه بکشه. اما اخیرا باران کوثری در سریال “آفتاب پرست” که نمایش خانگیه بازی میکنه و بعد از مدت های طولانی یه نقش کمدی برعهده گرفته که گویا طرفدارای زیادی هم داره.

اما باران خانوم در کنار تمام ویژگی های خاص و فوق العاده بازیگریش جدیدا بسیار حاشیه ساز شده و هر از چند گاهی اسمش میفته سر زبونا که چرا این حرفو زد و چرا این کار و انجام داد. این بازیگر به تازگی تو  یکی از مصاحبه هایی که بعد از فیلمش انجام داده، با یه سری حرکات عجیب غریب شروع میکنه به حرف زدن و اصلا به اینکه کسی داره صحبت میکنه دقت نمیکنه و یهو میخنده و یه سری فازایی برمیداره که با دیدنشون قطعا شوک میشین. به قول کاربرا باران کوثری انگاری واقعا یه چیزی زده که اینجوری از خودش بیخود شده!

باران کوثری دیگه اون آدم سابق نمیشه!

مدتی میشه که بازیگران قدیمی همچون باران کوثری کلا از مرحله پرت افتادن و چندان برای کار در فیلم ها و سریالای مختلف دعوت نمیشن. از دید کاربرا همین موضوع سبب شده که خانوم خانوما بزنه به سرش و با استایلا و ادا اصولایی ظاهر بشه که به هیچ عنوان برای کسی قابل هضم نیست.

این بازیگر از زمانی که با سریال ملکه گدایان دوباره جلو دوربین برگشت شده یه آدم دیگه و تو مصاحبه ها و مراسمای مختلف که ظاهر نمیشه هیچ وقتی هم یکی ازش سوالی میپرسه میزنه به در بیخیالی و هر چی تو دهنش درمیاد میگه و اصلا به این فکر نمیکنه که ممکنه براش بد بشه در آینده! البته این موضوع فقط شامل نوع حرف زدن باران کوثری نمیشه و نوع استایلایی هم که داره همیشه سوژه بسیاری از دوربین ها بوده.

x

gfd

رفاقت عجیب غریب باران کوثری با خوشتیپا!

باران کوثری بعد از مدت های طولانی با سریال ملکه گدایان دوباره اومد تو فضای حرفه ای بازیگری و بعد از اون باز هم حواشی عجیبی برای خودش درست کرد. باران خانوم که همیشه یه ظاهر قلدر طور و پسرونه ای داره و تو تیپ هاش هم سعی میکنه خیلی این فازش رو رعایت کنه، حالا به یه نقشی رسیده بود که دقیقا فِنت خودش بود و میتونست کل این فازش رو نشون بده. حتی پس از اون هم با یه سری فوتو خیلی خفن که نشون میده خانوم چقدر با آقایون اوکیه، ظاهر شد و همه رو شوک کرد رسما که این حجم صمیمیت بین این بازیگرا چی میگه!!!

a

f

ff

وقتی باران کوثری دست به دامن حامد خان شد!

شاید این سوال براتون پیش اومده باشه که چرا تا مدت های زیادی از باران کوثری خبری نبود. واقعیت اینه که خانوم کوثری بعد از اتفاقاتی که در سال ۸۸ برای کشور افتاده بود و مواضعی که داشت، تا چندین سال ممنوع التصویر شد و بعد از چند سال با فیلم “هفت ماهگی” روی پرده سینما ظاهر شد که حسابی با تغییر وزن روبه رو شده بود.

به طوری که هر کس اونو میدید متعجب میموند از این حجم اضافه وزن که خانوم بهش دچار شده بود. اما چیزی که باران خانوم بهش اعتراف کرده بود اینه که در طی این سال ها به بی پولی خورده بود و تمام خرجش رو تقریبا حامد بهداد میداد. وای از این رفاقت!

j

کمی بیشتر با باران کوثری!

باران کوثری متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دیپلمه نمایش هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی می باشد که از ۶ سالگی وارد بازیگری شد و تجربه  منشی صحنه و طراح لباس را دارد. پدرش جهانگیر کوثری تهیه کننده و گزارشگر فوتبال و مادرش رخشان بنی اعتماد کارگردانی و فیلمنامه نویس است و تنها یک برادر بزرگتر از خود بنام تندیس دارد.

بواسطه مادرش در سال ۱۳۷۰ وقتی تنها ۶ سال داشت با فیلم “بهترین بابای دنیا” جلوی دوربین رفت و چند ماه بعد در فیلم نرگس به کارگردانی مادرش هم بازی کرد. باران کوثری در فیلم هایی همچون “هفت ماهگی”، “جان دار” و “کوچه بی نام” تونست نقش های بی نظیری رو خلق کنه.

gg

hgh

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *