خبری شگفت انگیز برای کاربران شیبااینو و دوج کوین!

غول فناوری گوگل درها را به روی پرداخت ازطریق Dogecoin، Shiba Inu و ApeCoin باز می کند.

شایانیوز- قیمت‌های Dogecoin، Shiba Inu، Ape Coin پس از اینکه کمیته مسئول عملیات بازار آزاد ایالات متحده انتظار داشت تورم بالا باقی بماند، کاهش یافت. گوگل با Coinbase همکاری کرد تا ارزهای رمزنگاری شده مانند Dogecoin (DOGE)، Shiba Inu (SHIB) و Ape Coin (APE) را برای خدمات ابری خود بپذیرد. تحلیلگران پیش بینی می کنند قیمت شیبا اینو تا سطح حمایت سه برابری در ۰.۰۰۰۰۱۰۰۱ دلار افزایش یابد. گوگل از طریق پذیرش Dogecoin، Shiba Inu، Ape Coin و سایر رمزارزها به عنوان پرداخت برای خدمات ابری، از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

پشتیبانی گوگل از ارزهای رمزنگاری شده می تواند باعث پذیرش و کاربرد آنها شود. Google از SHIB، DOGE و APE پشتیبانی خواهد کرد و پرداخت های رمزنگاری شده را می پذیرد و با Coinbase همکاری کرد تا ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت برای خدمات ابری خود بپذیرد. در حالی که موضع گوگل در مورد ارزهای دیجیتال قبل از ژوئن ۲۰۲۱ منفی بود، این غول فناوری فاش کرد که در حال بازبینی سیاستی برای فعال کردن ارزهای دیجیتال است. که گوگل در اوایل سال ۲۰۲۳ پرداخت های رمزنگاری شده را خواهد پذیرفت.

این غول فناوری اعلام کرد که پرداخت های رمزنگاری شده را در کنفرانس Google Cloud Next می پذیرد و توسعه را از طریق ادغام با یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال، کوین بیس، انجام می دهد. پرداخت‌های رمزنگاری قبل از شروع کردن آن برای مخاطبان گسترده‌تر، برای تعداد انگشت شماری از مشتریان Web3 انجام می‌شود. به نقل از توماس کوریان، مدیر عامل Google Cloud گفته می شود: ما می‌خواهیم ساخت وب ۳ را سریع‌تر و آسان‌تر کنیم و این همکاری با کوین‌بیس به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا یک قدم به این هدف نزدیک‌تر شوند.

گوگل از برنامه هایی برای استفاده از سرویس نگهداری کوین بیس، کوین بیس پرایم، رونمایی کرده است. این غول فناوری اخیرا چندین ویژگی و خدمات رمزنگاری را اضافه کرده است، علاوه بر آن ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت می پذیرد. یکی از ویژگی ها این است که موجودی کیف پول اتریوم زمانی که آدرسی در گوگل جستجو می شود قابل مشاهده است. Google Cloud از طریق مشارکت خود با BNB Chain از رشد استارت‌آپ‌های Web3 و بلاک چین در مراحل اولیه پشتیبانی می‌کند. اوون لاو، تحلیلگر بانک سرمایه گذاری اوپن هایمر، معتقد است که با گسترش اقتصاد کریپتو، مشارکت های بیشتری در اکوسیستم کریپتو به دنبال خواهد داشت. بنابراین کوین‌بیس این فرصت را دارد که به‌عنوان یک صرافی ارز دیجیتال یکپارچه عمل کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *