بیش بینی بسیارمهم از بیت کوین!

تحلیلگر شکست گسترده ای را در کریپتو، بیت کوین تا ۱۰۰۰۰ دلار یا ۲۹۰۰۰ دلار پیش بینی می کند؟

شایانیوز- ارزش بازار ارزهای دیجیتال به استثنای بیت کوین Bitcoin بالاتر از سطح ۵۱۸.۹۲ میلیارد دلار است، زیرا تحلیلگران پیش بینی می کنند که یک شکست انفجاری رخ دهد. قیمت بیت کوین با وجود ششمین هفته متوالی کاهش برای S&P 500، نشانه هایی از انعطاف پذیری را نشان داد. تحلیلگران ارزیابی می کنند که آیا قیمت بیت کوین سطح ۱۰۰۰۰ دلار یا ۲۹۰۰۰ دلار شکست می‌دهد‌. جاستین بنت، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، روند ارزش بازار ارزهای دیجیتال به استثنای بیت کوین مشاهده کرد و یک شکست عظیم را پیش بینی کرد. این تحلیلگر استدلال می کند که هنوز مشخص نیست که آیا بیت کوین به سطح ۱۰۰۰۰ دلار یا ۲۹۰۰۰ دلار خواهد رسید.

بازار کریپتو به سمت یک شکست عظیم پیش می رود، رالی یا کاهش؟ جاستین بنت، معامله‌گر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال شناخته شده بین‌المللی، نمودار کل سرمایه بازار کریپتو بدون بیت کوین را ارزیابی کرد و یک شکست عظیم را پیش‌بینی کرد. بنت بر این باور است که دوره آرام ارزهای دیجیتال به پایان می رسد و هر چه یک نوسانات بازار طولانی تر باشد، انفجار بیشتر است. پیش‌بینی بنت بر اساس ارزش بازار آلتکوین است که در زمان نگارش مقاله حدود ۵۱۸.۹۲ میلیارد دلار بود.

این تحلیلگر از معامله گران خواسته است که خود را برای شکست آماده کنند. هنوز مشخص نیست که آیا این شکست در جهت صعودی خواهد بود یا نزولی، با این حال بیت کوین نشان داده است که با وجود کاهش S&P 500، مقاومت خود را در بالای سطح ۱۹۰۰۰ دلار حفظ کرده است. علیرغم همبستگی بیت کوین با بازار سهام ایالات متحده، این ارز دیجیتال در مواجهه با کاهش قیمت سهام و افزایش تورم ثابت مانده است. در آخرین به روز رسانی کمیته بازار آزاد فدرال ایالات متحده (FOMC)، سیاست گذار پولی اطمینان داد که نرخ های بهره بالاتر برای ماندن در اینجا هستند. این بدان معناست که معامله گران در رویکرد خود نسبت به دارایی های پرخطر مانند بیت کوین و ارزهای دیجیتال محتاط خواهند بود.

قیمت بیت کوین به ۱۰۰۰۰ دلار یا ۲۹۰۰۰ دلار؟

DonAlt، یک تحلیلگر رمزارز با نام مستعار که به دلیل پیش‌بینی‌های دقیق خود شناخته می‌شود، در ویدئوی جدیدی سطوح قیمت کلیدی بیت کوین را مشخص کرده است. در حالی که تحلیلگر از افزایش قیمت بیت کوین به سطح ۳۳۰۰۰ دلار مطمئن نیست، DonAlt معتقد است که بیت کوین می تواند بین ۱۲،۰۰۰ تا ۱۴،۰۰۰ دلار، یک هدف قیمت معمول برای خرس های بیت کوین یا سطح ۲۹،۰۰۰ دلار، برسد. سطح ۲۹۰۰۰ دلار به عنوان یک نقطه کلیدی در روند قیمت بیت کوین در نظر گرفته می شود، زیرا دارایی در این مرحله مستهلک می شود و DonAlt استراتژی خود را برای حذف دارایی های BTC خود فاش کرده است.

donalt-crypto___media_library_original_646_439-638012612096743055

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *