خبر بد برای چند پرسپولیسی؛ فقط ۲ ستاره بدون جانشین هستند!

با توجه به لیست نفرات پرسپولیس ، چند ستاره این تیم کار سختی برای بازی کردن در ترکیب این تیم دارند

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، محمدمهدی احمدی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ از سوی دیگر حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، شرزود تمیروف، رامین رضائیان، رضا اسدی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و منوچهر صفروف از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شدند تا پرسپولیس با فضایی کاملاً متفاوت، لیگ برتر فصل جاری را آغاز کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در ۹ دیدار ابتدایی خود توانستند ۱۸ امتیاز کسب کنند و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار بگیرند و تبدیل به یکی از مدعیان جدی قهرمانی شوند. عملکرد عالی  خریدهای تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با جذب یورگن لوکادیا باعث شد تا خیال هواداران پرسپولیس تا حدود زیادی راحت شود.

همچنین وحید امیری و شیخ دیاباته دو ستاره پرسپولیس که مصدوم بودند، با رسیدن به شرایط آرمانی و رفع مصدومیت ، توانستند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرند و در دیدار مقابل مس رفسنجان هم بازی کردند. همین موضوع کار را برای یحیی گل محمدی سخت خواهد کرد و او برای انتخاب ۱۱ نفر اصلی دچار چالشی جدی خواهد شد.

یحیی که تیم کاملی را در اختیار دارد، با اضافه شدن وحید و شیخ، ممکن است بخواهد تغییر سیستم بدهد و با دو مهاجم نوک بازی کند. دیاباته که به دلیل آماده نبودن، از فهرست پرسپولیس در چند بازی قبلی خط خورد و حتی در تعطیلات هم تمرین می‌کرد، حالا به مرز آمادگی رسیده و در بازی دوستانه مقابل پیکان هم به طور کامل به میدان رفت .

هرچند به احتمال زیاد در بازی این هفته مقابل ملوان ، دیاباته بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد، ولی اضافه شدن او به ترکیب اصلی می‌تواند خط حمله پرسپولیس را زهردار تر از قبل کند.

با این شرایط و اضافه شدن امیری ، دیاباته و همچنین امید عالیشاه ، نه تنها یحیی کار سختی برای انتخاب نفرات اصلی دارد، بلکه کار برای چند ستاره پرسپولیس هم بسیار سخت خواهد شد و ممکن است آن ها فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکنند.

پرسپولیس در همه خطوط مهره های زیادی دارد و شاید از بین نفرات این تیم فقط بیرانوند و لوکادیا بدون جانشین باشند و گزینه ای در حد آن ها روی نیمکت پرسپولیس حضور نداشته باشد. حال باید دید گل محمدی این موضوع را چطور مدیریت خواهد کرد تا حاشیه ای از طرف نیمکت نشینان سرشناس پرسپولیس ایجاد نشود و گریبان این تیم را نگیرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *