چرا آقای وزیر آجرلو را از استقلال برکنار کرد؟

رفتن آقاى آجورلو دلیل مدیریتى داشت و مساله خاصى نیست. ما نقش هماهنگ کننده را در این تغییرات داشتیم.

 آیا تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال به پرسپولیس هم سرایت خواهد کرد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، هنوز دقایقی از خبر برکناری مصطفی آجورلو و انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید استقلال منتشر نشده بود که منابع غیررسمی، از احتمال تغییرات در باشگاه پرسپولیس خبر دادند منتهی خروجی جلسه دیروز هیات مدیره پرسپولیس، ادامه همکاری با رضا درویش به عنوان مدیرعامل بود.

وزیر ورزش که از دقایقی پیش میزبان خبرنگاران شده، در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره دلیل تغییر مدیرعامل استقلال گفت:” تغییرات را باید به فال نیک بگیریم. تغییر چیز بدى نیست. تصمیماتى که هیات مدیره باشگاه‌ها مى گیرند، براى ما محترم است. در خصوص پرسپولیس هم گزارش خاصى از تغییرات به دست ما نرسیده است. معمولا تغییرات پروسه اى را طى مى‌کند و طبق قانون انجام مى‌شود. یک سال عملکرد بررسى مى‌شود و بعد تصمیم گیرى می‌شود. رفتن آقاى آجورلو دلیل مدیریتى داشت و مساله خاصى نیست. ما نقش هماهنگ کننده را در این تغییرات داشتیم. از زحمات اقاى آجورلو تشکر مى کنم و انشالله هر جا صلاح باشد در ورزش از ایشان استفاده مى شود.”

از صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان می توان اینگونه برداشت کرد که هنوز با توجه به اینکه عمر مدیریتی رضا درویش به یکسال نرسیده، حمید سجادی و همکارانش به زمان بیشتری برای بررسی عملکرد مدیریتی او دارند.

آنچه مشخص است درویش فعلا امکان پیشبرد برنامه‌های خود را دارد و باید دید که چه عملکردی را از خود در ادامه به جای خواهد گذاشت.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *