خداحافظی باشگاه پرسپولیس با مشکل همیشگی!

به نظر می رسد به پایان دوره مدیریت قرض و قوله در باشگاه پرسپولیس رسیده ایم.

در حالی که طی همین دو سال گذشته برخی مدیران پرسپولیس مشکلات مالی باشگاه را با قرض از ارتباط های نزدیک خود حل و فصل کرده و بار مالی زیادی را به دوش باشگاه و مدیران بعدی می انداختند، باشگاه پرسپولیس در حال حاضر چنین سیاسیتی ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ فراموش نکنیم برخی مدیران پرسپولیس چطور برای به روز کردن مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان و پرداخت بدهی های داخلی و خارجی خود با قرض گرفتن از نزدیکان و دوستان و برخی افراد متمول سعی می کردند مشکلات مالی را به صورت مقطعی حل کنند اما در ادامه باشگاه پرسپولیس زیر بار قرض و چک ها و سفته های آینده می رفت. همین روال باعث شده بود این گمانه زنی ایجاد شود مدیرعامل سرخ ها با توجه به بسته بودن حساب باشگاه در شرایط فعلی نیز دست به اقدامی مشابه زده و با قرض گرفتن موفق به پرداخت قسط دوم لوکادیا و دیگر بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس شده است.

اما پیگیری های طرفداری حاکی از آن است رضا درویش خلاف سیاست مدیران قبلی و تدبیر همیشگی حاکم بر باشگاه، برای پرداخت مبالغ مورد نظر زیر بار قرض نرفته و از منابع درآمدزایی باشگاه موفق به پرداخت اقساط بازیکنان و مربیان خارجی به صورت دلاری و نقدی شده است.

حالا باید منتظر بود و دید باشگاه پرسپولیس برای همیشه با سیاست و مقوله مدیریت قرض و قوله خداحافظی کرده یا ممکن است در آینده ای دور یا نزدیک شاهد بازگشت این نوع مدیریت به پیکره مجموعه سرخ پوشان باشیم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715004459 2020833

راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران

در این پست راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *