خرید خانه در کلرادو؛ مشاوران املاک ایرانی

خرید خانه در کلرادو؛ مشاوران املاک ایرانی بنا به گزارش IranianRealtor.org، کلرادو یکی از مهاجرپذیرترین ایالت‌های آمریکاست. به طوری که از .…

بنا به گزارش IranianRealtor.org، کلرادو یکی از مهاجرپذیرترین ایالت‌های آمریکاست. به طوری که از هر ۱۰ نفر ساکن در آن، ۱ نفر مهاجر است. این ایالت در منطقه مرکزی آمریکا قرار دارد. قدرت برتر اقتصادی در بین ۵۰ ایالت آمریکا، بدون تردید کلرادو است و اقتصاد آن برپایه کشاورزی، گردشگری، صنایع و معادن و تکنولوژی‌های نو اداره می‌شود. شرایط آب و هوایی مناسب و همچنین جاذبه‌های گردشگری زیاد در کنار وضعیت اقتصادی به نسبت مطلوب، خرید خانه در کلرادو را به یکی از اولویت‌های سرمایه‌گذاران خارجی و مهاجران تبدیل کرده است. اگر شما نیز قصد خرید خانه در امریکا را دارید، دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید خانه در کلرادو

آمارهای رسمی در کلرادو حاکی از آن هستند که مدت زمان انتظار یک خانه در این ایالت به طور متوسط ۶۱ روز است. البته در ماه‌هایی مانند ژوئن خانه‌ها سریع‌تر فروخته می‌شود و در عوض ماه‌هایی مانند ژانویه نیز هستند که فروش خانه در آن‌ها به دلیل سال نو میلادی کاهش پیدا می‌کند. بنابراین یکی از نکات مهمی که باید برای خرید خانه در کلرادو مد نظر قرار دهید، انتخاب بازه زمانی مناسب برای جستجو در بازار مسکن این ایالت است.

شما به عنوان یک فرد خارجی محدودیتی برای خرید خانه در کلرادو ندارید. در عین حال نباید فراموش کنید که قوانین خاصی برای این منظور پیش روی شماست. یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که در فرآیند خانه در آمریکا باید اتخاذ کنید، انتخاب مشاور املاک در کلرادو است. بهترین مشاوران املاک در کلرادو برای شما، ایرانیانی هستند که سال‌هاست تجربه حضور و فعالیت در بازار مسکن این ایالت را دارند. این افراد راهنمای مطمئنی برای شما در مسیر خرید خانه به شمار می‌روند. فراموش نکنید که مذاکره با فروشنده برای خرد خانه یکی از مراحل بسیار مهم است. شما باید حتما از مشاوران حرفه‌ای کمک بگیرید تا این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید. به این ترتیب می‌توانید خانه مناسب خود را با هزینه مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید.

چگونگی خرید خانه در کلرادو

چگونگی خرید خانه در کلرادو

چگونگی خرید خانه در کلرادو

آیا می‌دانید که برای خرید خانه در کلرادو می‌توانید از وام‌ بانکی استفاده کنید؟ برخی از بانک‌ها در کشور آمریکا وام‌های خرید مسکن در اختیار شهروندان خارجی برای خرید خانه در این کشور قرار می‌دهند. البته دریافت وام برای تازه‌واردان به آمریکا چندان هم آسان نیست. چرا که یکی از شرایط مهم برای دریافت وام، کسب امتیاز اعتباری مناسب است.

اولویت بانک‌های آمریکایی بررسی سوابق شما در بانک‌های این کشور است. اگر به هر دلیل چنین سوابقی نداشته باشید، بانک‌ها اسناد دیگری را از شما مطالبه می‌کنند. بر این اساس شما با ارائه اسناد باید به بانک اثبات کنید توانایی بازپرداخت اقساط وام دریافتی را دارید. فراموش نکنید که نرخ بهره وام‌های بانکی به شهروندان سایر کشورها بالاتر از اتباع آمریکایی است. البته نرخ دقیق بین بانک‌های مختلف یکسان نیست.

مبلغ وام‌های خرید خانه در کلرادو معمولا به صورت درصدی از قیمت ملک در اختیار شما قرار می‌گیرند. بر این اساس با دریافت وام می‌توانید به خرید خانه رویایی خود در ایالت کلرادو نزدیک‌تر شوید. روی‌هم‌رفته مراحل خرید خانه در ایالت کلرادو را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • مرحله اول: انتخاب مشاور املاک حرفه‌ای در کلرادو    
  • مرحله دوم: مشخص کردن بودجه خرید خانه   
  • مرحله سوم: انتخاب محله مناسب برای خرید خانه
  • مرحله چهارم: جستجو در بین آگهی‌های فروش ملک و انتخاب گزینه مناسب
  • مرحله پنجم: اقدام برای دریافت امتیاز اعتباری لازم برای دریافت وام بانکی در صورت نیاز
  • مرحله ششم: مذاکره با فروشنده برای دستیابی به توافق بر سر قیمت معامله
  • مرحله هفتم: تنظیم قرارداد خرید خانه به همراه ذکر تمام شرایط
  • مرحله هشتم: طی کردن فرآیند قانونی برای اطمینان از درستی معامله 
  • مرحله نهم: دریافت وام بانکی
  • مرحله دهم: ثبت رسمی قرارداد و پرداخت هزینه خرید به فروشنده 
  • مرحله یازدهم: پرداخت مالیات و سایر هزینه‌های انتقال مالکیت خانه  

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در کلرادو

بررسی آمارهای رسمی کشور آمریکا نشان می‌دهد که قیمت‌ها در بازار مسکن کلرادو نسبت به متوسط آمریکا حدود ۱۵ درصد بالاتر است. افزایش یا کاهش قیمت ملک در آمریکا بیش از آنکه تابع تورم اقتصادی باشد، وابسته به میزان عرضه و تقاضایی است که در بازار شکل می‌گیرد. در یک سال اخیر شما برای خرید یک آپارتمان در کلرادو باید به طور متوسط ۶۷۷۷۹۳ دلار پرداخت می‌کردید. توجه داشته باشید که این عدد صرفا برای منازل آپارتمانی معمولی در کلرادو است. قیمت خانه‌های ویلایی در این ایالت به مراتب بالاتر است.

در کنار بازار خرید، بد نیست نیم‌نگاهی هم به وضعیت اجاره ملک در این ایالت بیندازیم. منطقه بولدر در ایالت کلرادو گران‌ترین نقطه از نظر بهای اجاره مسکن به شمار می‌رود. به طور متوسط برای اجاره یک آپارتمان تک خوابه در این شهر باید ماهانه ۱۶۶۴ دلار بپردازید. این عدد برای آپارتمان دو خوابه به ۲۱۱۹ دلار می‌رسد. کلرادو اسپرنگز معمولا بازار متوسطی را از نظر اجاره مسکن در این ایالت به خود اختصاص داده است. برای اجاره آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه در این شهر باید به ترتیب ۱۱۳۷ و ۱۴۴۳ دلار در ماه پرداخت کنید.

بهترین محله‌های کلرادو برای زندگی

بهترین محله‌های کلرادو برای زندگی

بهترین محله‌های کلرادو برای زندگی

پیدا کردن محل مناسب برای خرید خانه در ایالت بزرگی مانند کلرادو کار آسانی نیست. شهرها و روستاهای زیادی در این ایالت کنار یکدیگر قرار دارند. برخی از این شهرها مانند دنور خیلی بزرگ و امروزی هستند و برخی دیگر مانند کلرادو اسپرینگز به عنوان شهرهای کوچک و کوهستانی شناخته می‌شوند. اگر پس از خرید خانه در کلرادو قصد اقامت در آمریکا را دارید، شاید هیچ فاکتوری مانند شغل شما در انتخاب موقعیت خرید ملک تاثیرگذار نباشد. سایر موارد مانند هزینه زندگی، کیفیت مراکز آموزشی، امکانات رفاهی و شرایط آب‌وهوایی از جمله فاکتورهای مهم دیگری هستند که برای خرید خانه در کلرادو باید مد نظر قرار دهید. روی‌هم‌رفته از جمله بهترین شهرهای کلرادو از نظر استانداردهای زندگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Castle Rock (منطقه‌ای آرام در نزدیکی دنور)
  • Aurora (سومین شهر بزرگ کلرادو)
  • Colorado Springs (یکی از بهترین شهرها برای زندگی در آمریکا)
  • Fort Collins (شهری دانشگاهی در شمال کلرادو)
  • Durango (شهری تاریخی در جنوب کلرادو)

البته دنور را به عنوان مرکز ایالت کلرادو نیز باید به عنوان یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای خرید خانه در نظر گرفت. بهترین راه، مشورت کردن با مشاوران املاک حرفه‌ای در این ایالت است. آن‌ها می‌توانند محله‌ای متناسب با نیازتان را به شما معرفی کنند تا خانه ایده‌آل خود را در آنجا تهیه کنید.

منبع: www.IranianRealtor.org

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *