دلت شیر سنتی میخواد اما می ترسی سر بره؛ با این ترفندا شیر بذار رو آتیش و برو پی کارت!

اینجا ترفندای جلوگیری از سر رفتن شیر رو با ساده ترین روش های موجود یاد میگیرین و لذت چشیدن طعم جذاب و خاص شیر رو با تک تک سلولاتون درک کنین!

شایانیوز- نوشیدنی های بی شماری در جهان وجود داره که چند سالی میشه باب شدن و هر کدومشون طرفدارای خاص خودش رو دارن؛ از موهیتو گرفته تا اسموتی و شیک. اما بعضی چیزا قدیمی خوبه و این موضع درباره نوشیدنی ها هم صدق میکنه و کمتر کسی تو دنیا هست که عاشق شیر نباشه و صبح و عصر دوست نداشته باشه با این نوشیدنی لذت بخش، کیف دنیا رو ببره.

اما در این میون نباید از طعم شیر طبیعی گاو گذشت و اون رو با محصولات غیرطبیعی سنجید. در این زمینه یکی از مشکلاتی که اغلب افراد باهاش درگیر هستن، نحوه جوشوندن شیره که در بیشتر مواقع باعث سر رفتن اون میشه. اینجا قراره ترفندای صحیحی که برای جلوگیری از سر رفتن شیر بسیار کارآمده، آموزش بدیم. با ما همراه باشید.

۱. از شعله کم و ظرف مخصوص کمک بگیر!

یکی از روش هایی که باعث میشه شیر سر نره، اینه که از ظروف مخصوص مثل شیرجوش ها استفاده کنین. همچنین حواستون باشه که باید با شعله کم شیر رو بجوشونین تا مبادا شیر به طور ناگهانی دچار سر رفتن بشه. هر چی شعله زیر شیر کمتر باشه، شیر هم برای جوشیدن فرصت بیشتری داره و حتی موقع سر رفتن خرابکاری رخ نمیده. چون تا بیاد سر بره شما بالای سرش حاضر میشین.

شعله کم

۲. دور ظرفتُ چرب کن!

یکی دیگه از ترفندایی که بسیار مفیده و توصیه اش میکنیم، اینه که اطراف ظرفتون رو چرب کنین. این کار باعث میشه شیر دچار سررفتگی نشه. بدین منظور میتونین هم از کره و هم از روغن کمک بگیرین.

چرب کردن

۳. از ملاقه چوبی غافل نشو!

شاید این روش رو برای جلوگیری از سر رفتن شیر به وفور شنیده باشین و اون هم اینه که یه ملاقه چوبی رو روی ظرفی که شیر داره توش میجوشه قرار بدین که البته ترجیح بر اینه که ملاقه از قبل با روغن چرب شده باشه.

ملاقه چوبی

۴. از بوی سوختگی شیر اینجوری خلاص شو!

ممکنه تا حالا براتون پیش اومده باشه که شیر در حال جوش رو روی گاز گذاشته باشین و حواستون نباشه که داره ته میگیره و میسوزه. تو این شرایط اغلب افراد بر این موضوع تصمیم میگیرن که شیر دیگه به درد نمیخوره و هر چقدر که باشه باید ریخته بشه دور!

اما بهتون پیشنهاد میدیم این کار رو نکنین و ظرفی که شیر توش سوخته رو توی ظرف مملو از آب سرد قرار بدین. سپس ۸/۱ قاشق چایخوری نمک بهش اضافه کنین تا عطر سوختگی از شیر رخت بربندد.

سوختگی شیر

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *