دو پدیده تیم پرسپولیس در دربی بازی نمی کندد!

به احتمال فراوان در بازی دربی شاهد سکونشینی دو پدیده جوان پرسپولیس خواهیم بود.

دست یحیی گل محمدی در فصل جاری پُر است و او می تواند با توجه به بازیکنان و ستاره هایی که در خدمت دارد با چینش و سیستم خود هر تیمی را غافلگیر کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همین موضوع باعث شده تا همین حالا هم گمانه زنی های زیادی در مورد ترکیب اصلی و سیستم پرسپولیس برای دربی به وجود بیاید. این که سرخ ها قرار است با همان سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کند یا به روش ۲-۴-۴ روی خواهد آورد و البته که مشخص نیست با همین آرایش ۲-۴-۴ پرسپولیس خطی بازی می کند یا لوزی.

به هر روی پرسپولیس بازیکن مصدوم و محرومی ندارد و تمامی ۲۹ بازیکن پرسپولیس در اختیار یحیی گل محمدی هستند و یحیی حتی برای انتخاب لیست ۲۰ نفره هم دچار مشکل خواهد بود.

هرچند کنار گذاشتن نفراتی چون مهرشاد اسدی و امیر رفیعی به عنوان ذخیره های بیرانوند و گوهری در پست دروازه‌بان، علی جودکی و ابوالفضل سلیمانی در خط دفاع، امید فهمی و حتی علیرضا خدادادی گلزن جوان این روزهای پرسپولیس به عنوان مهاجم کار سختی نیست اما سه بازیکن دیگر  نیز به جز این ۶ نفر  باید از لیست کنار گذاشته شده تا از روی سکوها نظاره گر بازی باشند.

در این میان محمدمهدی احمدی مدافع چپ ملی پوش پرسپولیس اولین گزینه یحیی گل محمدی است و باید دید نفر بعدی خط خورده از لیست ۲۰ نفره، هنانوف خواهد بود یا محمد عمری. شاید هم هردو!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715169637 2018244

ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر

در این پست ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *