راهنمای انتخاب بهترین پماد ترمیم کننده زخم

بریدگی‌ها، کبودی‌ها و سوختگی‌ها می‌توانند دردناک باشند خوشبختانه انواع مختلفی از پماد ترمیم کننده وجود دارد که باعث تسریع در بهبود می‌شود.

درمان بریدگی‌های جزئی، خراشیدگی یا سوختگی بلافاصله پس از صدمه دیدن شما یا یکی از عزیزانتان برای جلوگیری از تأخیر در روند بهبودی بسیار مهم است. به همین دلیل لازم دانستیم تا راهنمای انتخاب بهترین پماد ترمیم کننده زخم را برای شما آماده کنیم. با ما همراه باشید تا با بهترین پماد ترمیم کننده های دنیا آشنا شوید. برای تهیه این پماد ترمیم کننده ها می‌توانید به داروخانه آنلاین دارودراگ مراجعه کنید.

images 1660991719

بهترین پماد ترمیم کننده زخم

بریدگی‌ها، خراش‌ها، کبودی‌ها و سوختگی‌ها می‌توانند بسیار دردناک باشند. خوشبختانه انواع مختلفی از ژل و پماد ترمیم کننده وجود دارد که باعث تسریع بهبود، کاهش درد و جلوگیری از عفونت می‌شود. در حالی که محصولات زیادی وجود دارد، چندین محصول به دلیل توانایی خود در درمان و تسکین حتی سرسخت‌ترین آسیب‌ها در میان محصولات داروخانه آنلاین دارودراگ برجسته هستند.

پماد ترمیم کننده زخم الاستوپلاست

پماد ترمیم کننده زخم الاستوپلاست (Elastoplast Wound Healing Ointment) با ساخت یک لایه محافظ تنفسی که از خشک‌شدن زخم جلوگیری می‌کند، از بهبود زخم‌های سطحی جزئی مانند بریدگی، خراشیدگی، سوختگی درجه یک و درجه دوم کوچک‌تر پشتیبانی می‌کند. این ویژگی باعث ایجاد شرایط بهینه ترمیم زخم مرطوب می‌شود که روند بهبود طبیعی پوست را بهبود می‌بخشد و می‌تواند خطر ایجاد اسکار را کاهش دهد. برای خرید این محصول به وب‌سایت داروخانه آنلاین دارودراگ مراجعه کنید.

  • بهبودی را تا ۲ برابر تسریع می‌کند.

  • خطر ایجاد اسکار را کاهش می‌دهد.

  • قابل استفاده در تمام مراحل بهبود زخم است.

  • پماد الاستوپلاست الاستوپلاس عاری از مواد معطر، رنگ، مواد نگهدارنده و مشتقات حیوانی است.

  • این پماد برای استفاده در نوزادان و کودکان مناسب است.

  • پماد زخم الاستوپلاست را می‌توانید تا ۶ ماه پس از باز کردن درب پماد استفاده کنید.

  • این پماد را می‌توان با گچ‌های استاندارد الاستوپلاست مانند گچ پارچه‌ای، حساس و مقاوم در برابر آب و همچنین گچ‌های بچه‌گانه ترکیب کرد.

images 1660991721

پماد التیام زخم فرست هانی

پماد التیام زخم فرست هانی (First Honey Wound Healing Ointment) یک پماد طبیعی و قدرتمند ترمیم کننده پوست با عسل ۱۰۰% فعال مانوکا است. عسل مانوکا محیطی مرطوب و با pH پایین ایجاد می‌کند که از تشکیل بافت جدید پشتیبانی می‌کند و به بهبود زخم کمک می‌کند. پماد استریل فرست هانی با کاربری آسان، غیرسمی، طبیعی و ایمن به کاهش گرما، خارش و درد کمک می‌کند و محافظت طولانی‌مدت از عفونت را فراهم می‌کند.

  • عسل مانوکا استریل یک آنتی‌باکتریال طبیعی است که به عنوان یک سد محافظ ضخیم برای بهبود سریع بریدگی‌ها، خراش‌ها و سوختگی‌ها عمل می‌کند.

  • استفاده از آنتی‌بیوتیک‌های مصنوعی باعث ایجاد سویه‌های باکتریایی مقاوم به آنتی‌بیوتیک در طول زمان می‌شود. این پماد بدون استفاده از آنتی‌بیوتیک‌های مصنوعی، موجب بهبود سریع‌تر می‌شود و از عفونت جلوگیری می‌کند.

پماد ترمیم کننده سیلوکس

پماد ترمیم کننده سیلوکس (SILVEX Wound Gel) محافظت عالی و قدرت التیام بخشی را در برابر زخم‌ها، عفونت‌ها و سایر آسیب‌ها ارائه می‌دهد. سیلوکس از یک فناوری نانو نقره اختراع شده از ۲۴ PPM استفاده می‌کند و مورد تأیید FDA برای مهار رشد میکروارگانیسم‌هایی مانند MRSA و VRE، استافیلوکوک و غیره است. ژل زخم سیلوکس یک سد محافظ برای پوست ایجاد می‌کند و همچنین به بهبود طبیعی کمک می‌کند و جای زخم را کاهش می‌دهد. مناسب برای بریدگی، خراشیدگی، زخم پا، گازگرفتگی و سوختگی است.

  • سد محافظ پوست و زخم که تا ۳ روز ماندگاری دارد.

  • پیشگیری سریع از عفونت از ویژگی‌های قابل توجه این محصول است.

  • روند بهبود طبیعی پوست را تسریع می‌کند و ظاهر جای زخم را به حداقل می‌رساند.

  • قدرت درمانی برتر برای درمان زخم پا دارد.

پماد ژل عسل سافت ال مسیتران

پماد ژل عسل طبی آنتی‌باکتریال سافت ال مسیتران (Honey Wound Gel by L-Mesitran Soft) یک ژل عسل سبک است که به طور ویژه برای درمان زخم‌ها و کمک به بهبود سریع‌تر آنها ساخته شده است. هنگامی که پماد با زخم شما تماس پیدا می‌کند، محیط مرطوب ایده آلی را ایجاد می‌کند و مایع زخم از بافت‌های اطراف خارج می‌شود. این کار به طبیعی‌ترین شکل ممکن باعث تحریک و تسریع روند بهبودی می‌شود.

این پماد عسلی به دلیل داشتن مواد ایمن و درجه پزشکی، می‌تواند به عنوان درمانی برای انواع زخم‌ها استفاده شود. چنانچه زخم مزمن، حاد، عمیق، سطحی یا زخم‌های ایجاد شده بر اثر جراحی روی بدن خود داشته باشید، ژل زخم طبی ال مسیتران با التهاب مبارزه کرده و به صاف شدن مجدد پوست شما کمک می‌کند.

ترکیبات طبیعی و طبی این ژل پماد زخم کاملاً با پوست‌های حساس سازگار است و فقط تأثیرات مفیدی بر سلامت آنها خواهد داشت. به طور خاص، پماد زخم عسل با ۴۰% عسل پزشکی، لانولین ضد حساسیت، پروپیلن گلیکول، PEG 4000 و ویتامین‌های C و E ساخته شده است.

پماد ترمیم کننده نئوسپورین

برخلاف آنچه دیگران می‌گویند، هوای آزاد برای زخم بهترین نیست. یک زخم باز در معرض تحریک بیشتر و عفونت باکتری‌های موجود در محیط قرار می‌گیرد. تحقیقات گسترده نشان داده است که رطوبت بهترین است، بنابراین مهم است که زخم‌های خود را بپوشانید. استفاده از پماد آنتی‌بیوتیک نئوسپورین (Neosporin) علاوه بر بانداژ ، هر سه باکتری رایج پوست را از بین می‌برد تا محافظت طولانی مدت از عفونت ایجاد کند. این دارو برای پیشگیری و درمان عفونت‌های جزئی پوست ناشی از بریدگی‌های کوچک، خراش‌ها یا سوختگی‌ها استفاده می‌شود.

images 1660991722

چگونه جای زخم را به حداقل برسانیم

هر زمان که پوست شما بر اثر تصادف یا در اثر جراحی یا دیگر موارد آسیب می‌بیند، بدن شما برای ترمیم زخم شروع به بازسازی پوست می‌کند. همان‌طور که پوست شما بهبود می‌یابد، ممکن است اسکار ایجاد شود، زیرا این بخشی طبیعی از روند بهبود است. ظاهر یک اسکار اغلب به میزان بهبود زخم بستگی دارد. در حالی که اجتناب از زخم‌های ناشی از جراحی یا روی مفاصل مانند زانو و آرنج دشوار است، جای زخم‌های ناشی از بریدگی‌ها و خراش‌های جزئی می‌تواند با درمان صحیح زخم در خانه تا حد زیادی بهبود یابد و ظاهر مناسبی پیدا کند. در این بخش نکات متخصصان پوست برای کاهش ظاهر اسکارهای ناشی از صدمات مانند پوسته پوسته شدن زانوها یا خراش‌های عمیق آورده شده است.

دستورالعمل‌های مراقبت از زخم

  • بریدگی، خراشیدگی یا سایر آسیب‌های پوستی خود را همیشه تمیز نگه دارید. به آرامی ناحیه مورد نظر را با آب و صابون ملایم بشویید تا از میکروب‌ها جلوگیری کنید و آلودگی‌ها را از بین ببرید.

  • برای کمک به بهبود پوست آسیب‌دیده، از ژل برای مرطوب نگه‌داشتن زخم استفاده کنید. ژل مرطوب‌کننده از خشک‌شدن زخم و تشکیل دلمه جلوگیری می‌کند. زخم‌های دارای دلمه زمان بیشتری برای التیام نیاز دارند. همچنین به جلوگیری از بزرگ شدن، عمیق شدن یا خارش اسکار کمک می‌کند. تا زمانی که زخم روزانه تمیز می‌شود، نیازی به استفاده از پمادهای ضدباکتری نیست.

  • پس از تمیز کردن زخم و استفاده از پماد ترمیم کننده، پوست را با باند چسب بپوشانید. برای خراش‌های بزرگ، زخم‌ها، سوختگی‌ها یا قرمزی مداوم، ممکن است استفاده از ورقه‌های هیدروژل یا ژل سیلیکون مفید باشد.

  • بانداژ خود را هر روز عوض کنید تا زخم در زمان بهبودی تمیز بماند. اگر پوستی دارید که به چسب‌ها حساس است، یک پد گاز استریل با نوار کاغذی را امتحان کنید. در صورت استفاده از ورق‌های سیلیکون ژل یا هیدروژل، دستورالعمل‌های روی بسته‌بندی را برای تعویض ورق‌ها دنبال کنید.

  • اگر آسیب شما نیاز به بخیه دارد، توصیه‌های پزشک خود را در مورد نحوه مراقبت از زخم و زمان برداشتن بخیه‌ها دنبال کنید. این مراقبت به حداقل رساندن ظاهر اسکار کمک کند.

  • پس از بهبودی زخم، ضدآفتاب را روی آن بمالید. محافظت در برابر آفتاب ممکن است به کاهش تغییر رنگ قرمز یا قهوه‌ای کمک کند و به محو شدن سریع‌تر جای زخم کمک کند. همیشه از یک ضدآفتاب با طیف وسیع با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.

  • اگر بریدگی‌ها یا خراش‌های جزئی دارید، می‌توانید با درمان مناسب آسیب در خانه به کاهش ظاهر جای زخم کمک کنید. با این حال، اگر آسیب شما عمیق، بسیار دردناک است یا اگر پوست شما عفونی شده است، به دنبال مراقبت‌های پزشکی فوری باشید.

سخن پایانی

پوست شما یکی از سخت‌ترین و مقاوم‌ترین اندام‌های شماست که وظیفه دارد از شما در برابر قرارگرفتن در معرض صدمات محیطی و عفونت‌ها محافظت کند. محافظت از این اندام در زیبایی شما تأثیر زیادی دارد. اگر به دنبال راهی برای به حداقل رساندن جای زخم‌های خود هستید، ساده‌ترین راه برای انجام این کار استفاده از پمادهای ترمیم کننده با کیفیت بالا است. همچنین باید بدانید که پانسمان زخم روند بهبود طبیعی بدن را تسهیل می‌کند و یک محیط درمانی بهینه را فراهم می‌کند. در این مقاله با شرح دستورالعمل‌های مراقبت از زخم به معرفی بهترین پمادهای ترمیم کننده زخم پرداخته‌ایم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *