تیتر خبرها

سمعک سیگنیای آلمان اصلی را از کجا تهیه کنیم؟

1661077257 549 i

برند سیگنیا را می توان یکی از بهترین برندهای سمعک و پیشگام در صنعت تولید وسایل کمک‌شنوایی در جهان دانست. این برند آلمانی پیشینه‌ای در…

برند سیگنیا را می توان یکی از بهترین برندهای سمعک و پیشگام در صنعت تولید وسایل کمک‌شنوایی در جهان دانست. این برند آلمانی پیشینه‌ای در حدود بیش از ۱۴۰ سال دارد و در طول دهه‌ها فعالیت، انواع مختلف سمعک را طراحی و تولید کرده است. این برند تا سال ۲۰۱۶ سمعک‌های تولیدی خود را با نام زیمنس روانه بازار می کرد. اما در این سال و پس از خرید این شرکت توسط کمپانی سیوانتوس، سمعک‌های تولیدی این شرکت به نام سیگنیا تغییر نام داد. سمعک‌های سیگنیا هم اکنون در کشور سنگاپور تولید می‌شود. ممکن است خریدارانی که قصد خرید سمعک داشته باشند، این سوال برایشان مطرح شود که سمعک سیگنیای اصلی آلمانی را می‌توانند از کجا خریداری کنند؟ از این رو ما در این مطلب به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.

مزایا و نقاط قوت سمعک سیگنیا در مقایسه با دیگر رقبا

برند سیگنیا (زیمنس) برندی پرآوازه بوده که همواره کوشش کرده است محصولات خود اعم از سمعک‌ها را در کیفیت بالا و فناوری پیشرفته تولید و روانه بازار کند. در این رابطه ما در این قسمت به بررسی مهم‌ترین نقاط قوت و مزایای سمعک‌های سیگنیا نسبت به دیگر برندها پرداخته‌ایم.

  • متریالی که در ساخت سمعک سیگنیا استفاده می شود، از نوع باکیفیت است. همین مساله باعث افزایش کیفیت ساخت آن شده و عمر مفید آن را بسیار طولانی می کند. در این حالت سمعک چندان نیازی به تعمیرات نخواهد داشت.
  • از نظر اتصال به شکل وایرلس و بلوتوث، سرعت بالاتر و عملکرد باکیفیت‌تری دارد.
  • از دستگاه‌ها و وسایل جانبی کاربردی همانند استریم لاین تی وی و استریم لاین میک برخوردار است.
  • از نظر نوآوری در محصولات هم برند سیگنیا پیشرو است و سمعک هایی از نوع کوچک استایلتو، شارژی داخل گوشی و سمعک بسیار نازک را تولید می کند.
  • از نظر خدمات پس از فروش مناسب و پشتیبانی محصولات عرضه شده در سطح جهان، یکی از برندهای بسیار معتبر است.
  • کیفیت صدای تولید شده به وسیله سمعک ها و فناوری های پیشرفته در محصولات سیگنیا در سطح بالایی قرار دارد.

معرفی انواع و مدل های مختلف سمعک سیگنیا

برند سیگنیا به طور معمول سالانه یا هر دو سال یک بار مدل های جدیدی از سمعک را به کاربران معرفی کرده و روانه بازار می کند. این برند در هر بار که از مدل های خود رونمایی می کند، فناوری های پیشرفته و جدید آن باعث حیرت کاربران و متخصصین حوزه شنوایی سنجی می شود. از این رو در این قسمت به معرفی مدل ها و انواع سمعک سیگنیای موجود در کلینیک سمعک آلفا پرداخته ایم تا کاربران بتوانند سمعک مناسب خود را با توجه به ویژگی ها و قابلیت های هر مدل انتخاب کنند.

  • سمعک های نسل x

سمعک های نسل x سیگنیا را می توان جزء جدیدترین مدل های این برند دانست که الگوریتم و پلتفرم پردازشی آن ها از نوع xperience است. در صورتی که محیط صوتی کاربر تغییر یابد، سمعک های سری x سیگنیا، این توانایی را دارند که با حسگرهای صوتی و حرکتی یکپارچه، به این تغییرات به خوبی پاسخ دهند. این نسل از سمعک ها بر اساس پلتفرم صوتی yoursound ارتقا و توسعه داده شده است. به دلیل این که فضای فیزیکی این نوع سمعک ها نسبت به نسل قبل از آن یعنی nx به میزان ۶۰ درصد کم تر شده است، نسل x کوچک تر از مدل های قبلی بوده اما در عین حال قدرت آن ها نیز افزایش یافته است.

  • سمعک active

یکی از جدیدترین محصولات برند سیگنیا که با فناوری پیشرفته ای به بازار عرضه شده است، سمعک active است. این مدل که که می توان آن را نخستین سمعک درون گوشی از نوع شارژی در دنیا دانست، از فناوری های سری x برند سیگنیا تاثیر پذیرفته است و به لحاظ کیفیت صدای تولید شده کاربر را از هر نوع سمعک دیگری بی نیاز می کند. سایز این نوع سمعک کوچک بوده و به راحتی می توان آن را در عمق کانال گوش قرار داد.

سمعک سیگنیای آلمان

  • سمعک های pure x

سمعک های pure x سیگنیا در واقع همان نسل ارتقا یافته مدل های رسیور درون کانال از نوع (ric) است. مدل های ric در واقع همان نسل pure nx است. سمعک های pure x سیگنیا در برخی از مدل ها از باتری های یک بار مصرف و در برخی دیگر از باتری های لیتیوم یونی با قابلیت شارژ برای منبع تغذیه استفاده می کنند. برند سیگنیا در این مدل سمعک اپلیکشین جدیدی برای موبایل های هوشمند طراحی کرده است. با این اپلیکیشن می توان تنظیمات برنامه و سایر دستگاه های جانبی و همچنین اتصال بلوتوثی به سمعک را بهتر مدیریت کرد. باتری های این نسل از سمعک های سیگنیا پس از شارژ می توانند تا مدت زمان طولانی تری انرژی الکتریکی سمعک را تامین کنند.  

  • سمعک styletto x

سمعک styletto x سیگنیا یکی از محصولات این برند است که از طراحی زیبا، عملکرد مطلوب و کیفیت صدا از نوع طبیعی برخوردار است. باتری های لتیوم این مدل از سمعک سیگنیا قابلیت شارژ داشته و درون فریم منحنی و باریک به طور زیبایی قرار داده شده است. مدل های سمعک استایلتو در رنگ بندی های متنوع عرضه می شود. سیگنیا در طراحی و تولید این نسل از سمعک ها تلاش کرده است تا به سبک زندگی جوانان که فعال و پرشور هستند، تناسب داشته باشد و احساس آزادی بیشتری را حین استفاده از این سمعک ها تجربه کنند. با کمک فناوری وایرلس پیشرفته، سمعک های هوشمند استایلتو می توانند مکالمات تلفنی و موسیقی را از گوشی های آیفون به طور مستقیم و از طریق دو گوشی دریافت کنند. همچنین با استفاده از دیگر وسایل جانبی برند سیگنیا، این سمعک ها می توانند به راحتی با دیگر گوشی های هوشمند و تلویزیون های بلوتوث دار، ارتباط وایرلس برقرار کنند. نسل سمعک های STYLETTO X از سه سطح قیمتی برخوردار است که البته هر سطح از نظر عملکرد و قابلیت ها با هم تفاوت های زیادی دارد.

نمایندگی سمعک زیمنس

  • سمعک نامرئی SILK X

شرکت سیگنیا در نسل جدید محصولات خود، سمعک SILK X را طراحی کرده است که از جمله سمعک های نامرئی به شمار می رود. این مدل سمعک که از ظرافت خاصی برخوردار است، حین استفاده کاملا نامرئی بوده و از این نظر کاربران احساس رضایت بیشتری خواهند داشت. سمعک silk x که حدود ۲۰ درصد از مدل های قبلی کوچک تر است از پوششی سیلیکونی قابل انعطاف برخوردار است که روی نوک سمعک قرار دارد. با این پوشش دیگر نیازی به ساخت پوسته و قالب مخصوص برای کار گزاشتن سمعک در داخل کانال گوش وجود ندارد. از این رو به راحتی با کمک این پوشش می توان آن را در گوش ها قرار داد. برای تغذیه انرژی، این مدل سمعک سیگنیا از باتری های یک بار مصرف شماره ۱۰ برخوردار است. سمعک نامرئی SILK X از نظر فناوری و عملکرد در سه سطح ۳x، ۵x  و ۷x تولید و عرضه می شود.

  • سمعک CROS X

سمعک سیگنیا از نوع CROS X یکی از محصولات جدید برند زیمنس است که برای افراد مبتلا به کم شنوایی یک طرفه، بسیار مناسب است. برخی از مدل های این نوع از سمعک های سیگنیا از باتری های یک بار مصرف و برخی دیگر هم از نوع قابل شارژ هستند. تمامی مدل های نسل CROS X از ریموت کنترل و نیز اپلیکیشن مخصوص زیمنس برخوردار بوده و از آن ها پشتیانی می کند.

  • سمعک های NX

نسل قبلی سمعک های سیگنیا را نسل NX تشکیل می دهد. برخی از مدل های این نسل همانند INSIO NX و MOTION NX از جمله مدل های پرفروش هستند. برند سیگنیا برای نخستین بار فناوری پردازش صدای کاربر را روی سمعک های نسل NX پیاده سازی کرد. سمعک های NX به کاربر کمک می کند تا شنیدن صداها را به شکل طبیعی و در بهترین حالت تجربه کند. از طریق این سمعک ها، می توان صدای موسیقی، تلویزیون و مکالمات تلفنی به صورت مستقیم پخش کرد.

کلینیک سمعک آلفا، عرضه کننده بهترین مدل های سمعک سیگنیا

در این قسمت به معرفی کلینیک سمعک آلفا پرداخته‌ایم که نمایندگی سمعک زیمنس را در کشور برعهده دارد. کلینیک سمعک آلفا که در شهر تهران واقع شده است، از جمله مراکز معتبر و باسابقه‌ای است که در طول سال‌های فعالیت خود اقدام به عرضه بهترین و باکیفیت‌ترین سمعک‌های برندهای معتبر کرده است. تمامی محصولات کمک‌شنوایی از جمله سمعک‌های برند سیگنیا (زیمنس) تولید برند اصلی بوده و در فروشگاه کلینیک سمعک آلفا برای خریداران عرضه می‌شود.

برای خریدارانی که به دنبال سمعک سیگنیا اصلی هستند که تولید کشور آلمان باشد، کلینیک سمعک آلفا بهترین گزینه است. در این کلینیک می‌توانید سمعک‌های تولیدی برندهای معتبر از جمله سیگنیا را در بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انتخاب و خریداری کنید. از جمله سمعک‌های سیگنیا که در این مقاله به معرفی و بررسی مشخصات آن ها پرداختیم، در فروشگاه کلینیک آلفا با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. شما می توانید به هنگام خرید سمعک سیگنیای اصلی، کارت گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر را از فروشگاه کلینیک سمعک آلفا هم دریافت کنید. با داشتن این کارت گارانتی، تا مدت زمان مشخصی که در گارانتی قید شده است می‌توانید از خدمات پس از فروش و حتی تعویض سمعک در صورت وجود مشکلات و خرابی‌ها در وسیله بهره‌مند شوید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *