راهکار جالب درویش برای نقل و انتقالات!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار پرداخت حق پخش تلویزیونی برای بازی ها شد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در نشست خبری امروز خود در ساختمان باشگاه حضور یافت و در ابتدای صحبتهایش در مورد حق پخش عنوان کرد: ما معضلاتی هم داریم که تا حل نشود، ادامه راه برایمان مشکل است. یکی از این معضلات، حق پخش تلویزیونی است؛ ما جلسات زیادی را با مسئولان صداوسیما و سازمان‌های دیگر که مرتبط بودند و همچنین با کمیسیون فرهنگی مجلس و رییس صداوسیما، با حضور خود آقای وزیر ورزش برگزار کردیم و ایشان پیگیری و نامه نگاری کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ وی افزود: جلسات مختلفی داشتیم اما اینکه به ثمر برسد و فوتبال بتواند از این حق پخش بهره‌مند بشود، هنوز رخ نداده است‌. امیدواریم این همیت وجود داشته باشد که همه با هم، ما، سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال به جمع‌بندی برسانند که بتوانند از مجرایی این حق مسلم باشگاه را به آنها برگردانند.

او در مورد واگذاری ورزشگاه درفشی فر به تیمهای پایه اظهار داشت: اولین بار است که ما مجموعه درفشی فر را کاملا در اختیار تیم‌های پایه قرار داده‌ایم. تا چند ماه پیش تیم‌های پایه ما هر روز باید زنگ می‌زدند و می‌پرسیدند امروز کجا تمرین داریم و باید به کجا برویم؟ همان امکاناتی که برای تیم‌های بزرگسالان گذاشته‌ایم، برای تیم‌های پایه هم گذاشته‌ایم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *