ردمی نوت ۱۲ شیائومی روزشمار رونمایی خود را آغاز کرد؛ ۲۷ اکتبر رویداد برگزار خواهد شد

پس از مدت ها افشاگپری و گمانه زنی بالاخره غول فناوری چینی رسما اعلام کرد که سری ردمی نوت ۱۲ در روز پنجم آبان ماه رسما معرفی خواهد شد.

شایانیوز- در حالی که این روز ها مرتبا اخبار مرتبط با اعضای سری شیائومی ردمی نوت ۱۲ شنیده میشد سرانجام غول فناوری چینی تصمیم گرفت تا رسما تاریخ رونمایی این سری از گوشی های هوشمند خود را اعلام کند. براساس گزارشی که GSMArena منتشر کرده است سری ردمی نوت ۱۲ در تاریخ ۲۷ اکتبر برابر با پنجم آبان ماه رونمایی می شود و با توجه به اخبار گذشته نیز ما انتظار داریم که در این رویداد شاهد رونمایی سه گوشی هوشمند باشیم.

Redmi Note 12 series

سری ردمی نوت ۱۲ شیائومی با شپتیبانی از تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مدیاتک عرضه خواهد شد و این خانواده شامل سه عضو با نام های نوت ۱۲، نوت ۱۲ پرو و نوت ۱۲ پرو پلاس می باشد. از دیگر اطلاعاتی که شیائومی در رابطه با این سری تائید کرده است می توان به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX760 اشاره کرد.

Redmi Note 12 series

با توجه به اخبار های گذشته نیز ما می دانیم که نسخه استاندارد این خانواده به شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز می شود در حالی که ردمی نوت ۱۲ پرو از شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره مند است و رده بالا ترین نسخه نیز به شارژ سریع ۲۱۰ واتی مجهز گردیده؛ بله حق با شماست اعداد عجیب و غریب هستند. از طرف دیگر ظاهرا سرعت شارژ تنها پیشرفت شگرف نسخه رده بالاتر نیست بلکه این گوشی هوشمند قرار است به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و صفحه نمایش خمیده AMOLED نیز مجهز شود.

از طرف دیگر اخیرا اخباری منتشر شده است که بنا بر آن اخبار ظاهرا نسخه جهانی ردمی نوت ۱۲ با نسخه چینی آن تفاوت های عمده ای خواهد داشت بدین‌ترتیب انتظار می‌رود این گوشی‌ها ازنظر تراشه و همچنین طراحی و سخت‌افزار دوربین تفاوت‌هایی با همتایان چینی خود داشته باشند. باید منتظر ماند تا ببینیم شیائومی دقیقا چه ویژگی هایی را برای اعضای این خانواده در نظر گرفته است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *