کتک خورون سارا نیکای پایتخت گوشه رینگ که حسابی خوشگلیاشون ریخت؛ گیسای قلبیشو!

سارا و نیکا با اون چه که ما از دوقلوها تو سریال پایتخت می شناختیم خیلی فرق دارن و در واقع دخترا کوچیک تو سریال حالا برای خودشون خانوم شدن

شایانیوز- سارا و نیکا دوقلوهای جذابی که سریال پایتخت بزرگ شدن و خیلی ها اون هارو شناختن. دوقلوها اما این روزها دیگه بازیگر نیستن و یه جورایی میشه بهشون گفت بلاگر چرا که حالا فقط تو فضای مجازی فعال هستند و تو هیچ مدیا و رسانه دیگه ای ازشون خبری نیست.

البته خود سارا و نیکا که حالا نزدیک به ۲۰ سالشون شده و داران تو سوئد درس می خونن و احتمالاً سال آینده هم وارد دانشگاه میشن تو یک پرسش و پاسخ اینستاگرامی گفته بودند که صد درصد به بازیگری فکر می کنن و حتماً بعد از فراغت از درس میرسن سراغ بازیگری و به صورت تخصصی این حرفه رو دنبال می کنند. موضوعی که باتوجه به حواشی که این دو خواهر دوقلو داشتند و عکس و ویدیوهای نامناسبی که ازشون تو فضای مجازی منتشر شد کمی بعید و دور از ذهن به نظر میاد. به خصوص در شراطی که احتمالاً نه دیگه خبری از پایتخت خواهد بود و نه اونها اجازه کار تو تلویزیون رو دارن.

nikaforghaniofficial_2696830663511835224_6897872923

عشوه ریز سارا و نیکا تو اینستا

سارا و نیکا فرقانی دو دختر شیطون هستند که خب اقتضای سنشونم هست. آن ها به خصوص نیکا لایو های زیادی می گذارند و با کاربران صحبت می کنند. اما سارا فرقانی به تازگی ویدیویی کوتاه از خود در کنار نیکا منتشر کرد خط چشم دو قلوها بسیار غلیظ است و با انتقاد کاربران همراه شد. البته که این اولین باری نیست که سارا و نیکا با میکاپ زیاد دیده میشن و تقریبا از ۱۴-۱۵ سالگی وقتی که حسابی معروف شده بودند کم کم این موارد شروع شد و حالا همچون زنان آرایش دارند. در ادامه دلبری ریز این دو خواهر را مشاهده می کنید.

وقتی نیکا خانوم داره محیا میشه بلاگر بشه!

قطعا اگر پایتخت نبود سارا و نیکا هم نبودند. دو قلوها حالا هر کدام بیش از ۱ میلیون دنبال کننده دارند و با اینکه فعالیت خاصی هم ندارند اما همچنان طرفداران خود را نگه داشته اند!

تو دوقلوها نیکا شیطون تر از سارا است و اغلب هم تصاویری متفاوت از خود منتشر می کند و به تازگی هم که تبلیغ یک پیج ارز دیجیتال و خرید ملک تو ترکیه رو انجام میداد. ظاهرا نیکا خانوم هم تا مدتی دیگر قرار است به یک شاخ اینستایی تبدیل شود. وی به تازگی عکسی سیاه و سفید از خود استوری کرد که ظاهرا در حمام و یا سرویس است و نکته جالب اینجاست که با آرایشی غلیظ هم ایستاده!

Untitled

وقتی زهرا داوود نژاد سارا و نیکا و میره گوشه رینگ!

سارا و نیکا خیلی اهل مصاحبه و گفتگو نیستند و شاید به تعداد معدودی بشه از اون ها گفتگو پیدا کرد اما پرحاشیه ترین اون ها مصاحبه اینترنتی بود که با زهرا داوود نژاد داشتند و خانوم مجری دخترا رو گیر انداخت و ازشون سوال حاشیه ای پرسید و برای اینکه برنامه خودش پربیننده بشه و بترکونه دوقلوها رو به حاشیه برد و ازشون در مورد پسر مورد علاقه و این چیزا پرسید. که البته با واکنش های زیادی مواجه شد و خیلی ها هم به خانوم مجری به خاطر سوالش و هم به دوقلو به خاطر جوابشون خرده گرفتن.

وقتی نیکای پایتخت از فاز دخترونه میره تو فاز مامانانه!

نیکا خانوم به تازگی استوری گذاشته که دست تو دست یه دختر بچه هست و نوشت که بچه ها واقعاً فرشته اند. البته که صحبت نیکا خانوم درسته و بچه ها پاک و دوستداشتنی هستند و اصلاً همین معصومیت بچگانه باعث شد سارا و نیکای پایتخت تو دل مردم جا باز کنند و دیده بشن.

البته خیلی های دیگه این قضیه رو جور دیگه ای نگاه کردند و گفتند سارا و نیکا حالا دیگه دختر بچه نیستند و نزدیک ۲۰ ساله شون شده و احتمالاً حس مادرانگی تو ان ها داره شکل می گیره و این جور ابراز احساس کردن در واقع اقتضای سن و شرایط اون هاست.

nikaforghaniofficial_294678802_560355345564256_1764672708248478426_n (1)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *