تیتر خبرها

زیباترین بازیگران زن ایرانی که رو کَلشون سیم تلفن کاشتن؛ گیس فرفریای سینما که میگن اینان

بازیگران زیبای ایرانی که با موهای فرفریشون ترکوندن و کلی طرفدار دارن!

شایانیوز- تفاوتی میان موهای صاف و فر وجود دارد و این امر افراد را متفاوت و خاص می‌کند.موهای فر، زیبایی منحصر به فردی را به شخص و شخصیت شما ارائه می‌دهد.شاید در نگاه اول نگه داری از موهای فر سخت و طاقت فرسا باشد ولی همین موهای فر آرزوی بسیاری از افراد است که دوست دارند موی فر و متفاوتی داشته باشند.

مو فرفری ها جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد و زیبایی دارند و به خاطر داشتن موهایشان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند تا حدی که دارای یک روز جهانی ویژه خودشان هستند و از قدیم الایام شاعران نامدار بسیاری در وصف جعد گیسوی آنها، شعرها سروده اند. اگر از این نعمت خدادادی بهره مندید، باید قدرش را بدانید و به بهترین شکل از موهایتان مراقبت کنید. در کشور ما بازیگرانی هست که موی فر دارند و تا پیش از این بیشتر وقت‌ها سعی می‌کردند آن‌ها را به هر روشی که شده، صاف جلوه دهند و خیلی از مخاطبین از این موضوع باخبر نیستند در خبر امروز به بازیگران جذاب مو فرفری می پردازیم!

*نگار عابدی

نگار عابدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز به دنیا آمد.این بانوی هنرمند دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس است.نگار عابدی برخلاف سایر اعضای خانواده که اغلب در رشته پزشکی و مهندسی فارغ‌التحصیل شده اند رشته بازیگری را انتخاب کرد و پدر ایشان پس از پخش اولین کار تصویری او در تلویزیون، خیلی راحت با موضوع بازیگر شدنش کنار آمد. نگار عابدی از آن دسته بازیگرانی است که بخاط موهای فرش معروف می باشد.

نگار عابدی

نگار عابدی

نگار عابدی

*الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.بیوگرافی الناز شاکردوست بازیگر و همسرش + زندگینامهالناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد.از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شد.او در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.او در سال ۱۳۹۷ برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

از دیگر نمونه آثار او می توان به سراسر شب، از ما بهترون، چراغ قرمز، مطرب، قلب یخی، اسب سفید پادشاه، باد در علفزار می پیچد، رسوایی و بی وفا اشاره کرد.الناز شاکردوست یکی مو فرفری های سینما که برای حضور در نقش های مختلف موهایش را به مدل های زیادی در آورده و حتی آنها را زده است اما هر وقت فرصتی دست داده در قاب دوربین های غیر سینمایی فرهای موهای اش را حفظ کرده است.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

*ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران و در یک خانواده ۴ نفری متولد شد. او یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد.این بانوی هنرمند که علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه هم فعالیت دارد خواهرزاده مازیار پرتو فیلمبردار سرشناس سینما و نوه شین پرتو نویسنده و شاعر کشورمان است. نکته قابل توجه این است که خانم ویشکا آسایش د اثر فیم های خود با موهای فر ایفای نقش میکند.

ویشکاآسایش

ویشکاآسایش

ویشکاآسایش

 

هستی مهدوی

*نگین معتضدی

نگین معتضدی بازیگر ایرانی ۳ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته نمایش می باشد. او خواهر طلا معتضدی از نویسندگان و فیلمنامه نویسان مطرح ایرانی می باشد.  بازیگر بی حاشیه و شناخته شده ایرانی است که البته مدت هاست از قاب تلویزیون دور شده که البته با انی وجود طرفداران خود را دارد.  نگین معتضدی از فعالین اینستاگرام است که بیش از ۱۵۰ هزار دنبال کننده نیز دارد. نگین خانم از بازیگران چشم رنگی و موفرفری سینما می باشد.

نگین معتضدی

neginmotazedi.official_1615548332_1

نگین معتضدی

نگین معتضدی

*هستی مهدوی

هستی (مهدخت) مهدوی فر متولد آذرماه ۱۳۷۰ در تهران می باشد.فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که با تلویزیون شروع کرد و حالا از چهره ها شخصی سینماست و بسیار به دیدن فوتبال و جام جهانی هم علاقمند است. اغلب در سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرده است. سریال هایی چون جراحت، سوت پایان، نقش لیلی، پرستوهای عاشق، دسته بازنده ها و مادرانه از جمله سریال هایی است که هستی مهدوی فر در انها بازی کرده است. او با بازی در سریال مادرانه و در نقش رها دختری دبیرستانی که گرفتار اعتیاد شده، خوش درخشید.هستی مهدوی هم موهای فر دارد و فرم های زیادی به آنها می دهد. او گاهی با موهای فر به جشنواره ها و مراسم فتوکال فیلم ها می آید و گاهی هم البته موهایش را صاف می‌کند.

هستی مهدوی

هستی مهدوی

هستی مهدوی

هستی مهدوی

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *