تیتر خبرها

لیلا برخورداری واسه خاص بازی تو آرایش چشاش نور کاشت؛ تو ناتاشا ساده بودا حالا اُعجوبس!

لیلا برخورداری از هنرمندای قدیمی و جذابیه که دیگه کم کار شده اما هنوزم چهرش برای مخاطب آشناست اما یانبار با اییین آرایش همرو متعحب کرد نادخ!

شایانیوز- یادتونه قدیم ندیما سریالا جذاب تر بودن؟ اصلا ماه رمضون و عید  که جای خود داشت و واقعا سریالای قشنگی رو می دیدیم و البته با بازیگرای خوب! اما حالا دیگه نه تنها تو روزای عادی کار جذابی به چشم نمیاد بلکه تو فیلم و سریال های مناسبتی هم چنگی به دل نمیزنن. مثلا قبلنا آقای مهدی فخیم زاده حسابی سرگرممون میکرد و اگه بخوایم حق بگیم باید اشاره کنیم که تو زمان خودش کارای پلیسیه باحالی رو به تصویر میکشید. یکی از بازیگرای پایه ثابت آقای فخیم زاده خانوم لیلا برخوردری بود که چند سالیه کم کار شده. البته که لیلا برخورداری رو باااید یکی از هنرمندای توانا در این عرصه نامید چرا که تو سریال ناتاشا نقش یه دختر زشت معلول رو داشت که واااقعا خوب بازیش کرده بود.

قطعا هنرمندانی که همیشه و همه جا کاراکترای بچه خوشگل رو بازی میکنن اسمشون بازیگر نیست بلکه چهره ای رو میشه هنرمند نامید که همچون لیلا برخورداری و یا امین حیایی و …. نقشای مختلف رو ایفا کرده و مخاطب رو برده تو عمق خودش!

حالا یکم از لیلا خانوم قدیم دربیایم و بریسم به لیلا برخورداری حال حاضر؛ باید بگیم ایشون چهره ای خوووشگل دارن که گاهی هم مدل برای آرایش میشن و دبل خوشگل میشن! در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که مقایسش با اون نقش باحاله!

d9bed8b3d8aa-d8a7d986daafdb8cd8b2d8b4db8c-d984db8cd984d8a7-d8a8d8b1d8aed988d8b1d8afd8a7d8b1db8c_62284a67adf27

البته که همونطور که مشاهده کردید خانوم خانوما به قدرررری لایه لایه میکاپ شدن که فیسشون از پوست و صورت تبدیل شده به دیواری که حسابی با ماله روش رنگ کشیدن، صاااافه صاف!!

لیلا برخورداری زیر دست رهنما فیسو بمب کار گذاشت و یه چهره دیگه ساخت!

قطعا میدونید که خانوما یکی از راه های درآمدشون همین مدل آرایش شدنه حالا میخواد بلاگر و اینفلوئنسر باشه و یا بازیگر! 

لیلا برخورداری نیز به مانند بسیاری از همکاراش به سالن خانوم مریم رهنما چند باری دعوت شده و با میکاپ پررنگ و غلیظش چشمارو به سمت خودش کشونده. مریم رهنما یکی از میکاپ آرتیست های خفن ایرانه که بیشتر هم با بازیگرا و یا همسر آقایون بازیگر کار میکنه تا دیده بشه که به هدفشم رسیده!

خانوم بازیگر برای تولدشم پیش مریم بانو بود و با یه میکاپ و لباس و موی جذاب تصاویری از خود به اشتراک گذاشت که زمین تا آسمون با اون لیلایی که ما میشناختیم متفاوته!

Untitled (2)

بیوگرافی جالب لیلا برخورداری

لیلا برخورداری متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۷ در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ االتحصیل لیسانس رشته بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد که با نقش کبری در خواب و بیدار مشهور شد.

در شهرستان ملایر استان همدان به دنیا آمد ، فرزند سوم خانواده است و دو خواهر و دو برادر دارد ، پدرش اهل روستای کهکدان شهرستان بروجورد لرستان است.

barkhordari-leila-photokade-com-3

خانوم چه کاراته بازی بودن!

وقتی نوجوان بودم به همراه خواهرم برای آموزش کاراته به باشگاه می رفتم ، اتفاقا در این مسیر هم موفق عمل کردم و توانستم ظرف مدت کوتاهی کمربند قرمز بگیرم.

اما مادرم با این ورزش مخالف بود چرا که حس می کرد کاراته خشن تر از آن است که یک دختر بخواهد به آن بپردازد  به همین خاطر این رشته را نیمه کاره رها کردم .

لیلا-برخورداری

مدیتیشن و یوگا؟ بابا ایوللللل

در کنار ورزش های مختلفی که انجام می دهم ، علاقه زیادی به مدیتیشن و یوگا دارم و در روز حدود بیست تا سی دقیقه را صرف این کار می کنم.

این موضوع باعث می شود که تمرکز بیشتر را در زندگی برای انجام کارهای مختلف به دست بیاورم و بتوانم با آرامش به کارهای مختلفم بپردازم.

leila.barkhordari_12

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *