سادیو مانه و بایرن؛ یک انتخاب درست در زمان عال!


liverpool winger sadio mane

سرانجام ستاره سنگالی در آغوش باواریایی‌ها آرام گرفت.

سادیو مانه پس از رسیدن به مونیخ و عکس گرفتن با پیراهن بایرن اعلام کرد از رقابت با روبرت لواندوفسکی هراسی ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ ستاره سنگالی با قطعی شدن امضای قراردادی ۳ ساله به ارزش ۳۵ میلیون پوند از لیورپول راهی  بایرن مونیخ شد و پس از صرف ناهار با اولیور کان اسطوره‌ای، تست‌های پزشکی باشگاه جدیدش را با موفقیت پشت سر گذاشت.

استقبال خاص 

بلافاصله پس از رسیدن مانه به مونیخ، حسن صالی‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن با این جملات از صاحب رکورد سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ لیگ برتر استقبال کرد: «خوشحالیم. ما افتخار می‌کنیم توانستیم چنین ستاره‌ای در کلاس جهانی، را جذب کنیم. سادیو در سنی عالی به اوج دوران فوتبالش رسیده. او آمادگی بدنی عالی‌ دارد و تشنه کسب موفقیت است. سادیو الان در باشگاه مناسبی برای رسیدن با هدف‌هایش حضور دارد. ما از حضورش در بایرن خوشحالیم؛ بخصوص به این خاطر که از دقیقه اول اشتیاق داشت به بایرن بیاید. این برای ما خیلی مهم است؛ برای من؛ برای کادر فنی و برای کل باشگاه. داشتن چنین بازیکنی واقعا فوق‌العاده است.»

اظهارات مانه 

در این شرایط مانه در اولین اظهارنظر به عنوان بازیکن بایرن‌مونیخ، خونسردانه ادعا کرد از رقابت با غولی به نام روبرت لواندوفسکی ترسی ندارد.

مرد سنگالی با این جملات، حرف‌هایش را آغاز کرد: «وقتی مدیر برنامه‌ام اولین بار درباره علاقه بایرن به من گفت، هیجان‌زده شدم. خیلی زود خودم را در این تیم تصور کردم. بایرن یه عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا همیشه برای جام می‌جنگد. پیوستن به این باشگاه تصمیم خوبی بود. پیشنهاداتی از باشگاه‌های دیگر داشتم که طبیعی است اما با مقایسه برنامه بایرن وسایرین، حس کردم باید باواریایی‌ها را انتخاب کنم. خودم را بخش بزرگی از این برنامه حس کردم.»

او در ادامه افزود: «هر بازیکنی دوست دارد قهرمان لیگ قهرمانان شود. در بایرن روحیه رقابتی موج می‌زند اما صحبت درباره فتح لیگ قهرمانان همراه بایرن برای من زود است هنوز حتی یک بازی هم در کنار  بازیکنان تیم جدیدم انجام ندادیم. با این حال تمام تلاش‌مان را برای حضور در فینال به کار می‌گیریم. نمی‌دانم سرنوشت لواندوفسکی چه می‌شود اما حتی اگر این جا بماند هم ترسی از رقابت با او ندارم.»


منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715169637 2018244

ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر

در این پست ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *