تیتر خبرها

ساپینتو محروم می شود؟!

آیا جریمه جدیدی در انتظار سرمربی استقلال است؟

ریکاردو ساپینتو که این فصل بازیهای نسبتا زیادی را به دلیل محرومیت از دست داده، در شرایطی در یکی از حساس‌ترین بازیهای فصل شکست خورد که اعتراض او به داور مسابقه، شاید برایش گران تمام شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ امروز چند رسانه پرتغالی مدعی شدند که سرمربی استقلال در پایان دربی، سراغ پیام حیدری رفته و به داور مسابقه توهین کرده است. توهین‌هایی که گویا بیش از حد منشوری بوده است چرا که خبرگزاری مهر از قول یک خبرنگار پرتغالی نوشته که ساپینتو، از بدترین نوع بیان در قبال داور دربی استفاده کرده است.

با توجه به سابقه سرمربی استقلال در محروم شدن، این سوال مطرح شده که آیا اتفاقات بعد از دربی باعث محرومیت جدیدی برای او خواهد شد یا نه.

جواب این سوال را مسعود مرادی ناظر داوری بازی دیروز داده و خیال استقلالی‌ها را راحت کرده است.

او در گفت و گویی که با یکی از سایتهای خبری داشته، درباره این موضوع گفته است: “به نظر خیلی قضیه حادی نبوده و اعتراض کرده است. داور ما که زبان پرتغالی نمی‌داند تا متوجه حرف‌های سرمربی استقلال شود. رسانه‌های پرتغالی هم برداشت خود را نوشته‌اند. اعتراض سرمربی تیم استقلال به شکل رفتاری و عملی بوده است. اگر اعتراض وی به حدی بود که نیاز باشد داور دربی گزارشی به کمیته انضباطی بنویسد قطعاً از کارت‌های زرد یا قرمز خود استفاده می‌کرد. وقتی از کارتی استفاده نکرده پس برداشت او از این اتفاق یک اعتراض معمولی قلمداد شده است.”

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *