صحبت های روزبه چشمی در مورد دربی ۱۰۰

روزبه چشمی اعتقاد دارد استقلال در دربی بازی خوبی را ارائه نداد و شایسته کسب ۳ امتیاز در این دیدار نبود.

روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در داربی ۱۰۰ عنوان کرد: واقعا شرمنده هواداران شدیم. به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم چون آن‌ها هفته‌ها بود که منتظر باخت استقلال بودند و این اتفاق بالاخره رخ داد و بابت این برد به آن‌ها تبریک می‌گویم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی: او ادامه داد: ما آن تیمی نبودیم که باید بازی را می‌برد. در طول فصل از نظر فنی بهتر از حریف بودیم اما در این دیدار شرمنده هواداران شدیم و آن طور که باید بازی نکردیم.

چشمی درباره داوری عنوان کرد: من نمی‌خواهم خیلی در این مورد صحبت کنم اما دو صحنه رخ داد که داور می‌توانست به نفع ما سوت بزند. یکی قبل از گل پرسپولیس بود که داور آوانتاژ داد که اگر همان خطا را روی سیلوا می‌گرفت، آن توپ گل نمی‌شد. همین خطاهای کوچک هستند که در روند بازی تاثیر می‌گذارند. صحنه دوم هم، در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که فکر می‌کنم پنالتی بود. در کل فکر کنم همه ۵۰ – ۵۰ را به سود پرسپولیس سوت زد.هافبک استقلال درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: زمانی که ما ۸ امتیاز عقب بودیم، کسی فکر نمی‌کرد که برگردیم اما این اتفاق افتاد. حالا هم در بازی‌های باقی مانده با تمام وجود به میدان می‌رویم تا همه امتیازات را بگیریم. متاسفانه شرایط طوری رخ داده که باید منتظر نتایح حریفان هم باشیم اما ما کار خود را خواهیم کرد.

چشمی در پایان گفت: هم شما خبرنگاران و هم هواداران ما می‌دانند از اول فصل چه بلاهایی سر تیم ما آمده است و الآن اینجا قرار داریم. من نمی‌خواهم این شکست را توجیه کنم و پیش از این هم از هواداران به خاطر نتیجه‌ای که کسب کردیم، عذرخواهی کردم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *