سبک زندگی جدید و ژیگولِ "نیوشا ضیغمی" وقتی مهر طلاقش خشک نشده؛ چه چتریِ زرد عقدی ای!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی از خوشتیپای سینماست به همین دلیل آخر رفت دنبال علاقش یعنی خوشگلاسیون و پیجی جدید برای فعالیت در حوزه لباس زد!

شایانیوز- نیوشا ضیغمی رو قطعا میشناسید، ایشون هنرند خوش چهره و با کلاس سینمامون هستند که تنها یکی دوباری در سریال های تلویزیونی دیده شدن و پا گذاشتن و همیشه در سینما ایفای نقش داشتن اونم نه هررر نقشی! اگه دقت کرده باشید نیوشا ضیغمی همیشه نقش دخترای خوشگل رو داشته که یه پسر هم عاشق و شیفتش میشه! در مجموع خانوم بازیگر نمیذاره چندان زیباییش تغییر کنه حتی اگه نقش دزد رو داشته باشه بازم یه دزده خوشگله! نیوشا ضیغمی در واقعیت هم همینطوره و همیشه با ظاهری آراویرا شده دیده میشه.

نیوشاضیغمی از اونجایی که در این راه همه فن حریفه خب به دنبال علاقش هم میره، چه از لحاظ عمل های زیبایی و چه استایلی و لباسی! خانوم بازیگر مدتی پیش شنیده میشد کلینیک زیبایی داره اما به تازگی یه استوری هایی میذاره که نشون میده زده تو کار جدید. نیوشا ضیغمی در حال حاضر پیجی با ۴ میلیون دنبال کننده اما صفحه ای دیگر باز کرده که هنوز نوپاست و ۱۵ هزار فالوور داره اما در این پیج خانوم بازیگر قصد داره تا در رابطه با لباس فعالیت داشته باشه و پیج رو هم با اسم نیوشا استایل راه انداخته.

نیوشا ضیغمی در کپشن پست نوشت:

در تمام سالهای گذشته یکی از دغدغه های مهم من پرداختن به هنر ایرانی و طراحان ایرانی در صنعت مد و‌لباس بوده و هست

در دو سال گذشته من و گروه همراهم با پیگیری های بیشتر به نتایج جذابی رسیدیم و این پیج رو با هدف فعالیت در همین زمینه راه اندازی کردیم

امیدوارم برای شما عزیزان هم مفید واقع بشه

دوستون دارم

fyt6dfy

نیوشا ضیغمی انقدر این راهو آسفالت کرد تا خودش شد صابکار!

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیبه اما از طرفی هم پایه ثابت مزون ها لاکچری بود و برای معرفی و یا حضور به عنوان تبلیغ، مبلغ بالایی میگرفت. البته فکر نکنید همانند خانوم بهاره رهنما تازونده و هیچ چیز جلودارش نیست، خیر! نیوشا ضیغمی حد و حدود رو رعایت میکنه و نیمذاره کاربر خسته و کلافه بشه از تبلیغ!

اما اونقدر در این راه رفت و اومد تا آخر شغلی مستقل برای خودش ایجاد کرد و حالا براس خودش میخواد بشه صاحب کار.

uvgfuy

نیوشا ضیغمی و هزااار عملِ کرده و نکرده…

نیوشا ضیغمی از دسته خانومای بازیگری می باشد که خیلی اهل به خود رسیدن است و از هر علم و پیشرفتی برای زیباتر شدن خودش استفاده میکنه! البته که نقش همسر پولدار هم در این روند بی تاثیر نبوده و خانوم خانوما در زندگی لاکچری طوری سپری می کنند. وی در اینستاگرام اما برخلاف بهاره رهنما فعالیتی بسیار کم داره و اگر هم فیلم و عکسی از خانوم بازیگر منتشر بشه احتمالا تبلیغی چیزیه…!!

نیوشا ضیغمی و طلاق و طلاق بازیش!

نیوشا ضیغمی در اواخر دهه هشتاد سر پروژه فیلم “پرتقال خونی” با همسرش آقای آرش پولادخان آشنا شد و در نهایت ازدواج کردند. البته که آرش پولاد خان از قبل عاشق و شیفته خانوم بازیگر شده بوده و حتی برای نزدیکی به ایشون سرمایه گذار فیلم هم شده. وی تاجر نقره است و حالا این زوج دختری کوچولو به نام لنا دارند که هیچ شباهتی به مادرش نداره اما حسابی شیرین زبونه.

حالا ازنها به کنار چند روزیه که خبر طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش رد و بدل میشه که البته خود خانوم بازیگر هیچ واکنش تایید یا تکذیبی در این رابطه ندادند اما تصاویر همسر خود را از ۱یجشون پاک کردن و استوری ای از صفحه شناسنامه و مهر طلاق منتشر کردند. این استوری خیلی زود پاک شد اما حواشی برای نیوشا ضیغمی ساخته شد.

نیوشا ضیغمی در قسمت هایلایت استوریاش همچنان ویدوهای همسرش رو نگه داشته و پاک نکرده اما این ماجرا هنوز دقیق مشخص نیست!

newsha

تولد نیوشا ضیغمی که تو باشگاه مردونه انگاری گرفتن!

حالا به جز این مسئله به تازگی تولد نیوشا خانوم ضیغمی بود که ۴۳ ساله شدند اما پوست و چهرشون مثل دخترای ۱۸ سالست! البته که دارندگی و برازندگی، و خب اگه پولشو داشته باشی چرا که نه به خودت برسی و پیر نشی! اما از هر طرف بوم افتادن اشتباهه و بیش از اندازه زیر تیغ جراحی و لوازش آرایش رفتن هم چندان جالب نیست مورد تمسخر قرار میگیره! حالا جدا از اینکه اعتماد به نفس پایین شخص رو نشون میده.

از این ها که بگذریم و برسیم به تول بازی خانوم بازیگر باید بگیم که ایشون تصاویری رو از خود منتشر کردند که مشخص بود براشون جشن تولد گرفته شده اما جدیدا تصاویری دیگر درز کرد که نیوشا ضیغمی بین آقایان هیکلی هستند و هیچ خانومی حضور نداره! به همین جهت یکی از کاربران به شوخی نوشته بود انگاری تو سالن بدنسازی مردونه براش تولد گرفتن! که خب چندان غیر مرتبط هم نبود و با توجه به اینکه همسرشون هم حضور نداشتند موضوع طلاق رو پر رنگ تر کرد.

newshaaaa

vy

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *