سردی هوا نمیگذاره مانتو خوشگله عیدت رو تن کنی؟ بیخیال جاش ایده های توووپ برات دارم

اگه دوست داری که لباس های عیدت رو بپوشی اما سردی هوا اذیتت میکنه با یه سری بافت ظریف و شیک که بهت معرفی میکنم میتونی از این مشکل قصر در بری.

شایانیوز- بالاخره عید ۱۴۰۲ هم از راه رسید و سال نو با بهاری زیبا و دلنشین آغاز شد و مطمئنا بسیاری از شما به رسم همیشگی پیش از آغاز سال نو خودتون رو برای مهمانی های عید دیدنی و دورهمی های نوروزی آماده کردید از خرید مانتو و شال گرفته تا یادگیری اصول آرایشی ترند سال ۱۴۰۲.

برخلاف اونچه که تصور میشد هوای عید امسال کمی سرد و سوز داره به همین خاطر ممکنه بسیاری از خانوم های خوش سلیقه ای که لباس ها و مانتو های نازک رو برای لباس عیدوشون خریداری کردند حالا نتونند به خاطر خنکی هوا از اون ها استفاده کنند پس ناچارا یا باید برن تو فاز خرید مجدد و یا این که از لباس هاس قدیمیشون استفاده کنند؛ اما ما می خوایم بهتون ایده های جذابی رو معرفی کنیم که می تونید به جای خرید دوباره مانتو پیرهن برید سراغ اون ها تا هم استایلی شیک و متفاوت داشته باشید و هم سردی و برودت هوای بهاری اذیتتون نکنه.

شال بافت یه انتخاب شیک و چشم نواز

شال های بافتنی مخصوصا از نوع قلاب بافیشون هم فوق العاده ظریف و زیبا هستند و هم این که می تونند شما رو گرم نگه دارند به علاوه این که حجم خیلی کمی هم دارند پس این که شما یه شال قلاب بافی جمع و جور همراهتون داشته باشید تا موقع سرما بندازید دورتون میتونه خیلی انتخاب ویژه و به صرفه تری باشه تا یه خرید صفر تا صدی دیگه. شال ها این ویژگی رو دارند که اگر طزرح مناسبی از ائ اون ها رو انتخاب کنید می تونید به همراه انواع و اقسام سبک های مختلف پوششی ازشون استفاده کنید و نگران به هم خوردن استایلتون هم نباشید.

عید 1402 چی بپوشم؟عید 1402 چی بپوشم؟

پانچو یه انتخاب گرم و نرم که حس بوهمین رو القا میکنه

به گزارش شایانیوز، پانچو ها نسبت به شال ها چون بزرگ تر هستند گرمای بیشتری رو هم نسبت به شال ها ایجاد می کنند و می تونید اون ها رو در روز های سرد حتا به جای مانتو هم استفاده کنید، مخصوصا اگر اهل استایل های بوهمین یا حتا ماکسیمال باشید پانچو بسیار تاثیر قابل توجه و درجه یکی بر پوشش شما خواهد داشت.

عید 1402 چی بپوشم؟عید 1402 چی بپوشم؟

شنل یه انتخاب زیبا و دوست داشتنی

شنل ها معمولا زمستونی هستند اما با این حال اگر انواع نازک اون ها رو انتخاب کنید می تونند به یک آیتم بسیار کاربردی در فصل هایی مثل بهار تبدیل بشند که نه گرمی هوا خیلی مشخصه و نه سردی هوا. شنل ها هم درست مثل پانچو ها قابلیت این رو دارند که به جای مانتو استفاده بشند.

عید 1402 چی بپوشم؟عید 1402 چی بپوشم؟

شما کاربران شایانیوز کدام یک از موارد بالا رو برای اوت فیت عید خودتون انتخاب می کنید نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *