سلفی منحرف نرگس محمدی تو اتاق گریم ستایش با آقایون؛ مغزارو باید شست جور دیگر باید دید؟

نرگس محمدی رو که هممون می شناسیم و از بازیگرای محبوب تلویزیونه در اینستاگرام تصویری به اشتراک گذاشته که ذهن مخاطبو منحرف میکنه!

شایانیوز- نرگس محمدی از بازیگرای جذاب و خوش چهره تلویزیونه کمه در سینما چندان دیده نمیشه و بیشتر با همون قاب جادوییب حال میکنه اما همسرش علی اوجی این مدالی نیست و بر روی پرده نقره ای بارها و بارها رفته! نرگس محمدی با سریال جذاب و پر بیننده ستایش مشهور شد که البته سبب خیر شد و مخاطب رو حسابی از دیدن یه سریال خوب خوشحال کرد!

نرگس محمدی این روزا حسابی کم کار شده و حتی تو اینستاگرام هم پیداش نیست اما یوقت فکر نکنید خانوم خانوما از اون مدل کم کاراست! خیر اتفاقا تصاویر بسیاااااار زیادی هم از خود و خانواده و همسر و دوستانش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده اما انگاری حالا ترجیحش بر اینه که سکوت اختیار کنه!

از این هاکه بگذریم در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که در پشت صحنه و در اتاق گریم هستند اما مدل سلفیشون یه جوریه که برخی کاربران گفتند انگاری سانسور کرده!

unknown_220590747_946251542608565_8022148917710050716_n

نرگس محمدی بعد از شوهر کردن چه خارج برو شدددده!

خب نرگس خانوم محمدی رو که میدونیم قبلنا چقدر آروم بد اما در عین حال شیطنتش رو داشت و چشماش برق میزد اما درست بعد از ازدواج این شیطنته مدلش فرق کرد و البته بیشتر شد. نرگس محمدی و علی اوجی اینجوری که نشون میدن و خودشونم میگن خیلی به هم میان و همون درک می کنن که خب وقتی یه زوج در این شرایط باشن قطعا زندگی خوش و خرمی دارن و همون انرژی رو به بیرون هم متنقل میکنن.

نرگس خانوم که تا قبل از ازدواجش تصویری از خارج رفتن نداشت حالا راه به راه تصاویری میذاره که نشون میده رفتن به سفری دوررر! نرگس محمدی همونطور که گفتیم زیاد عکس میذاره که خب این مسافرت های فرنگیشونم خیلی زیاده!

Untitled

نرگس+محمدی+_+علی+اوجی

5091107

شما یه روح رو تصور کن که رُژ قرمز میزنه! اون نرگس خانوم هستن …

نرگس محمدی برخلاف فیلم و سریال هاش که همیشه انگار تازه از آرایشگاه اومده، اما تو فضای مجازی عکساش اغلب با یه میکاپ خیلی ملایمه که به مذاق خیلی از طرفداراش خوش نمیاد و بعضی جاها هم اصلا با یه چهره بی رمق از خودش عکس میذاره.

البته این موضوع نشون از تفاوت خانوم بازیگر با هم صنفیای دیگشونه و با این وجود که برخی بازیگرای سن دار که هر روز با یه قلم آرایش پست و استوری میذارن، نرگس محمدی عاشق ساده به نظر رسیدنه و همیشه رژ قرمزش پایه ثابتِ عکساشه؛ حتی اگه هیچ میکاپی هم انجام نده.

unknown_122274064_744867306065415_8379177554462253231_n

و امااا فیلم خارجکی علی اوجی که واسه تولد از همسرش گذاشت تو اینستا!

نرگس محمدی متولد سال ۱۳۶۴ می باشد و همسرش علی اوجی نیز در سال ۱۳۶۲ متولد شده است. نرگس محمدی در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند. نرگس محمدی مهریه خود را ۱۱۰ سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

شایانیوز- علی اوجی برای روز تولد نرگس محمدی ویدیویی زیبا که موزیکی خارجی داشت در اینستاگرام منتشر کرد و با نظرات جالب کاربران همراه شد.

نرگس محمدی و پشمک جون

این روزا خیلی از بانوان بازیگرمون هستند که حیوون خونگی دارن و این روند اونقدری زیاد شده که انگاری اگه نداشته باشی ضایست!

قبلنا داشتن سگ بیشتر ترند بود و کلاس داشت، حالا داشتن گربه بین خانومای بازیگر زیاد شده و ۹۰ درصدشون گربه دارن. نرگس محمدی نیز از این قافله عقب نمونده و گربه پشمالویی به نام پشمک داره. در ادامه نرگس و پشمک رو با هم مشاهده می کنید.

iyi

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *