سوپرجام کجا برگزار می شود؟

سوپرجام میان استقلال و نساجی قرار است برگزار شود و سازمان لیگ زمان برگزاری این مسابقه را یازدهم آبان‌ماه اعلام کرده است.

برای دیدار سوپرجام فقط زمان برگزاری اعلام شده و هنوز ساعت و البته مهم‌تر از همه مسائل، محل برگزاری مسابقه از سوی مسئولان سازمان لیگ تعیین نشده و گمانه‌زنی‌های متعددی درباره محل برگزاری به عنوان زمین بی‌طرف مطرح است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال۳۶۰؛ ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های ایران است و با توجه به عدم حضور نماینده‌ای از استان خراسان رضوی در سطح اول فوتبال ایران، این ورزشگاه‌ها عملاً به حالت تعطیل در آمده و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. گفته می‌شود مسئولان سازمان لیگ در نظر دارند تا با برگزاری مسابقه سوپرجام در مشهد به نوعی ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) را از حالت تعطیل خارج کنند.

این ورزشگاه مدرن در سالیان اخیر هم تجربه میزبانی از فینال جام حذفی میان استقلال و تراکتور را داشته و هم تجربه میزبانی از مسابقه مقدماتی جام جهانی که بین تیم‌های ملی ایران و لبنان برگزار شود و هر ۲ مسابقه حواشی جنجالی بسیاری داشت و مشهدی‌ها نتوانستند عملکرد خوبی در میزبانی داشته باشند و شاید حواشی گذشته مانع از برگزاری دوباره یک مسابقه حساس در شهر مشهد شود.

تکرار فینال سوپرجام در سیرجان؟

فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران فصل گذشته برگزارکننده مسابقه سوپرجام بودند که این مسابقه در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد و فولادی‌ها توانستند عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به‌دست آورند. حالا گفته می‌شود با توجه به شرایط میزبانی مناسب فصل گذشته، مجدداً سازمان لیگ در نظر دارد تا مسابقه سوپرجام را در شهر سیرجان برگزار کند و ورزشگاه شهید سلیمانی بیشترین شانس را برای میزبانی از مصاف تیم‌های استقلال و نساجی دارد.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره محل برگزاری دیدار سوپرجام توضیح داد: «ورزشگاه‌های آزادی، امام رضا مشهد، یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، فولاد آره‌نا اهواز، امام علی کرمان و ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان گزینه‌های مدنظر برای برگزاری این مسابقه هستند اما در حال حاضر شانس استان کرمان و ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان بیش از سایر ورزشگاه‌ها است».

مهدی احتمال حضور تماشاگران در مسابقه سوپرجام را هم رد نکرد و گفت: «پس از انتخاب میزبان شورای تامین شهر میزبان در رابطه با این موضوع تصمیم‌گیری خواهد کرد».

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *