تیتر خبرها

صحبت های مهم معاون بین الملل باشگاه استقلال در مورد پادوانی

شکایت ۹ میلیون دلاری لئوناردو پادووانی از استقلال در دادگاه CAS رد شد.

پادوانی در بازی استقلال برابر فولاد در لیگ هفدهم در برخورد با آرمین سهرابیان، بازیکن خودی با گردن به زمین افتاد و نخاعش دچار مشکل شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او از استقلال ۱۰۰ هزار دلار طلب داشت اما با شکایت به فیفا و دادگاه CAS خواهان دریافت ۹ میلیون یورو غرامت بابت قصور پزشکی شد.

با این حال حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال اعلام کرد شکایت این بازیکن در دادگاه  CAS رد شده است:

پادوانی صد هزار دلار از باشگاه استقلال طلب داشت که باشگاه در گذشته چندبار برای پرداخت پول به ایشان اقدام و از این بازیکن درخواست شماره حساب کرد ولی او از این کار امتناع به عمل آورده و به باشگاه استقلال اعلام کرد که به دنبال گرفتن غرامت بیش از ۹ میلیون دلار از استقلال است.

او در پایان گفت:

در نهایت پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد و ثابت شد که هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال نه تنها صورت نگرفته بلکه کادر پزشکی وقت باشگاه استقلال همه تلاش خود را در خصوص این بازیکن انجام داده بودند. در نهایت با حکم CAS، باشگاه استقلال تنها باید صد هزار دلار طلب باقی مانده پادوانی را به این بازیکن پرداخت کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *