تیتر خبرها

شرط ساپینتو برای ماندن در استقلال

مدیران استقلال به دنبال آن هستند تا با ساپینتو پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد بنشینند.

این روزها ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال روی ابرها گام بر می‌دارد. نه تنها عملکرد خوب او روی نیمکت باعث محبوبیت این مربی شده است بلکه در روزهایی که استقلال پرحاشیه‌‎ترین روزهای خود را پشت سر ‌می‌گذارد ساپینتو شانه خالی نکرد و از همه بازیکنانش خواست با تمام وجود برای استقلال بازی کنند تا بتوانند به موفقیت‌های بزرگ‌تر برسند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ حالا در روزهایی که استقلال بهترین و چشم‌نوازترین بازی‌های لیگ برتر را به نمایش می‌گذارد هواداران این تیم انتظار دارند قرارداد این مربی را تمدید کنند.

حجت کریمی سرپرست موقت باشگاه استقلال درباره تمدید قرارداد با ساپینتو اعلام کرد: قرارداد او را تمدید خواهیم کرد. باشگاه به او بدهکار است و ساپینتو می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اما ایستاده و بحث مالی نکرده است. تمام تلاشمان این است که چنین مربی باتعصبی را حفظ کنیم و تمدید قرارداد با او جزو اولویت‌هایمان است.

باشگاه استقلال به زودی جلسه‌ای را با ریکاردو ساپینتو برگزار خواهد کرد، اولویت مدیران استقلال این است که در ابتدا مطالبات ساپینتو را پرداخت کنند، این مربی چند ماه حقوق خود را از استنقلال دریافت نکرده است و به زودی با تامین منابع مالی حق و حقوق ساپینتو داده خواهد شد تا طرفین با اعتماد بیشتری پای میز مذاکره بنشینند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *