شور و هیجان جدید از شیبااینو!!

دستاوردهای عظیم و جدید از شیبااینو..

شایانیوز- هفته گذشته تیم Shiba Inu بازی Shiba Eternity را روی پلتفرم های اندروید و iOS منتشر کرد. پس از مرحله آزمایش اولیه در ویتنام و استرالیا، Shiba Inu این بازی را در سراسر جهان عرضه کرد. گزارش های اولیه آزمایش نشان می دهد که بازی کارتی Shiba Eternity Collectible با استقبال گسترده ای روبرو شده است. در اندروید، Shiba Eternity بیش از ۱۰۰۰۰۰ بار در سراسر جهان دانلود شده و این بازی امتیاز ۴.۶ را در بین ۱۱۵۰۰ بررسی از کاربران دریافت کرده است. طبق گفته تیم Shiba Inu، Shiba Ethernity یکی از پیچیده ترین بازی های کارتی کلکسیونی است که تا به امروز منتشر شده است.

این بازی به کاربران اجازه می دهد تا از بین ۱۰۰۰۰ قهرمان شیبوشی و ۵۰۰ کارت کلکسیونی و بسیاری چیزهای دیگر انتخاب کنند. قبل از عرضه در اندروید، بازی Shiba Eternity از ۶ سپتامبر در iOS در دسترس بود. در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، Shiba Eternity به فهرست ۲۰ بازی برتر دانلود شده در اپ استور اپل رفت.در حالی که بازی Shiba Eternity مورد توجه قرار گرفته است، سرویس دیگری با نام CryptEye گزارش داد که ارتش دارندگان SHIB به نقطه عطف جدیدی دست یافته اند.

در آخرین ماه سپتامبر ۲۰۲۲، شیبا اینو بیش از ۱۰۰۰۰۰ دارنده SHIB جدید اضافه کرد. تا کنون، در مجموع ۲۲۰۳۳۷۵ کاربر توکن میم SHIB را در دست دارند. از زمان انتشار بازی کارتی کلکسیونی Shiba Eternity، ۱۰۰۰۰ کاربر دیگر به اکوسیستم Shiba Inu پیوسته اند. در روز راه اندازی، بیش از ۲۲۰۰ کاربر وارد تیم شدند. طی ماه گذشته، ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) تحت فشار فروش بوده و بیش از ۱۰ درصد از قیمت خود را از دست داده است. تا زمان انتشار، ارز دیجیتال SHIB در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۱۱ دلار با ارزش بازار ۵.۵ میلیارد دلار معامله می شود.

ایلان ماسک علاوه بر دوج کوین حامی شیبا می‌باشد و ثروتمندترین مرد جهان اخیراً مشغول تبلیغ برند عطر خود “Burnt Hair” موی سوخته بوده که گفته است، کاربران می توانند عطر را از طریق ارز دیجیتال SHIB خریداری کنند. در حالی که کریپتو شیبا اینو (SHIB) در زمستان سال ۲۰۲۲ تحت فشار فروش بوده است، پشتیبانی مداوم از برخی از نقاط جهان دریافت می کند. همانطور که در اوایل این هفته گزارش شد، هنوز شور و هیجانی برای ارز دیجیتال SHIB در بین سرمایه گذاران هندی وجود دارد و امید است که این محبوبیت افزایش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *