پیشرفت غافلگیرکننده از شیبااینو!!!

شیبا اینو امسال بیش از ۱۰۰۰۰۰ دارنده در صفحه رسمی خود دارد و در تلاش است خرس ها را دور کند

شایانیوز- شیبا اینو زمانی آنقدر وعده داده بود که افراد صاحب کریپتو بر این باور بودند که این رمزارز از Dogecoin پیشی خواهد گرفت. اما SHIB نتوانست به این انتظارات عمل کند و قربانی نوساناتی شد که امسال بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است. در یک نقطه، Shiba Inu از نظر ارزش بازار پس از Dogecoin قرار گرفت. اما اکنون، دارایی کریپتو حتی بیشتر از DOGE عقب افتاده است. بر اساس ردیابی Coingecko، SHIB با داشتن ارزش بازار ۵.۹ میلیارد دلار در رتبه سیزدهم در بین تمام ارزهای دیجیتال قرار دارد.

اکنون با کاهش ۷.۸ درصدی ارزش خود را نسبت به هفته گذشته از دست داد و با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۱۵ دلار معامله می شود. شرایطی که در حال حاضر پیش می‌رود، می‌توان انتظار داشت که سرمایه‌گذاران از این میم‌کوین دور خواهند شد. اما در یک چرخش شگفت‌انگیز، شیبا اینو درهای خود را به روی تعداد قابل توجهی از دارندگان جدید امسال باز خواهد کرد.

دارندگان شیبا اینو ۹ درصد رشد کردند طبق داده‌های CoinMarketCap، تعداد دارندگان Shiba Inu تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۲، ۱,۲۲۳,۵۱۶ بوده و این رقم حدود ۹ درصد بزرگتر از عدد ۱,۱۱۴,۴۸۳ است که در ۳ ژانویه محاسبه شد. این پیشرفت کاملاً غافلگیرکننده است، زیرا داده‌های Google Trends کاهش قابل توجهی در تعداد جستجوهای مرتبط با SHIB نشان می‌دهد که به پایین‌ترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است.

با کاهش محبوبیت کریپتو، تحلیلگران بر این باور بودند که علاقه به میم آلتکوین در حال محو شدن است. اما تیم SHIB از این دارایی چشم پوشی نمی کنند و موقعیت هایی جدیدی برای دوام ارز دیجیتال ارائه می‌دهند. Shiba Inu قبلاً وارد عرصه بازی شده است و از فضای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می‌کند. شاید به همین دلیل است که داده‌های جدیدی وجود دارد که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران هندی در حال سرمایه‌گذاری در SHIB هستند، به این امید که این دارایی عملکرد خوبی مانند سال ۲۰۲۱ داشته باشد.

اخیرا، تیم Shiba Inu اعلام کرد که کنترل پورتال Burn Shibburn.com را از Ryoshi Vision گرفته است. علاوه بر این، مکانیزم رایت جدید، بسیار شبیه به پروتکل Shibarium، برای کاربران معرفی خواهد شد، زیرا این تیم روی سوزاندن توکن های عظیم سرمایه گذاری می کند تا به نوعی قیمت SHIB را به سطوح بالاتر برساند. در ۱۳ اکتبر، Shibburn.com فاش کرد که ۲۰ میلیارد توکن SHIB تنها در ۲۴ ساعت سوزانده شده است که مجموع آن ۴۱۰.۳۸ میلیارد بود . هنوز کارهای زیادی هست که کمک میکند شیبااینو افزایش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *