صلاح را با هالند مقایسه نکنید

کلوپ اعتقاد دارد که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.

لیورپول در فصل جاری شرایط خوبی ندارد و با کسب ۱۰ امتیاز از هفت بازی در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ قرمزها امشب باید در زمین آرسنال به میدان بروند. توپچی ها با یک بازی کمتر از سیتی در رده دوم قرار دارند و در صورت پیروزی صدر را پس خواهند گرفت. شاید یکی از دلایل افت لیورپول، دوری محمد صلاح از شرایط آرمانی‌اش باشد. صلاح که فصل قبل آقای گل لیگ برتر شد و رکورد گلزنی در لیگ را هم با ۳۸ گل(در فصل ۱۸-۲۰۱۷) در اختیار دارد، در فصل جاری تنها دو گل زده است. بهترین گلزن رقابت‌ها ارلینگ هالند است که پس از ۹ بازی توانسته ۱۲ گل بزند.

pvaj35bp

یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که الان زمان درستی برای مقایسه محمد صلاح و ارلینگ هالند نیست :«صلاح هم شرایطش مثل کل تیم است و در فرم خوبی نیست ولی همه انتظار دارند او و لیورپول باهم اوج بگیرند. الان هیچ مدافعی نمی تواند هالند را مهار کند. او در فرمی باورنکردنی قرار دارد و مهاجمی خارق العاده در تیمی استثنایی است. معتقدم الان زمان درستی برای مقایسه صلاح و هالند نیست.»

30izuyr0

کلوپ ادامه داد: «صلاح می خواهد برای ما گل های زیادی بزند. یعنی همان کاری که هر فصل انجام داده است. اینکه می گویند او انگیزه و اشتیاقش در لیورپول را از دست داده، درست نیست. او ۱۰۰ درصد خودش را به تیم متعهد می داند. این شور و شوق در صلاح هرگز تغییر نمی کند. ۲۰ سال دیگر نیز او همینطور خواهد بود.»

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2018406

تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 

در این پست تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی  را در اختیارتان قرار داده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *